Matej Špehar: 3 najboljše prakse na družbenih omrežjih

Ste prepričani, da je vaša komunikacija na družbenih omrežjih ustrezna? V svojem predavanju na konferenci Digitalna preobrazba ter novi pristopi v marketingu in prodaji je Matej Špehar poleg pomena prisotnosti podjetij na družbenih omrežjih razkril tudi nasvete za uspešno komuniciranje na Facebooku ter 3 primere najboljših praks.

Družbena omrežja: »To ni marketing, to je komunikacija!«

Če želite uspešno komunicirati na družbenih omrežjih, se morate obvezno držati naslednjih 3 točk:

Vsebina

Dobro razmislite, o čem razmišljajo vaše stranke. Dejstvo je, da jih oglasna sporočila, ki jih poznamo iz klasičnega oglaševanja, na Facebooku ne zanimajo, želijo pa izvedeti na primer, če ima sosed nov avto. Vprašajte se, kako boste s svojim sporočilom izstopali pred konkurenco, in poiščite inovativne načine za predstavitev vaših produktov skozi takšne zgodbe.

Denar

Plačljivo oglaševanje omogoča doseganje boljših rezultatov na družbenih omrežjih, vendar brez ustreznih vsebin to žal ni dovolj.

Strategija

Potem ko opredelite interese vaše ciljne skupine, obvezno postavite strategijo komuniciranja na izbranih družbenih omrežjih.

4_10_2016-kb-oglasevanje-na-druzbenih-696

Kaj se lahko naučite od najboljših?

V zadnjem delu predavanja smo si ogledali nekatere primere dobrih praks:

Pivnica Union: inovativen način za zbiranje prodajnih sledi

Vsem gostom, ki se želijo v Pivnici povezati na splet, se prikaže enostaven vmesnik, na katerem morajo pustiti svoj kontakt, da lahko dostopajo do brezplačnega wifi-ja. Gre za enega najbolj učinkovitih, a hkrati preprostih načinov za zbiranje novih kontaktov.

Kino Bežigrad: drugačnost

Pred premiero novega dela kultne Vojne zvezd je Kino Bežigrad posnel zabaven promocijski video, v katerem so slavni junaki filmske franšize hodili po prestolnici in z mimoidočimi uprizarjali znane prizore. Posnetek je na družbenih omrežjih postal viralen, posledično pa je obiskanost filmskih predstav v Kinu Bežigrad presegla vsa pričakovanja.

Obermutten: prava ideja

Majhna švicarska vasica Obermutten z nekaj deset prebivalci je na Facebooku pripravila posebno kampanjo za povečanje števila oboževalcev in razvoj turizma. Župan mesta je sliko vsakega novega FB oboževalca natisnil in jo izobesil na oglasno desko sredi mesta. Kampanja je doživela nepričakovan uspeh, saj so ljudje iz celega sveta pričeli všečkati Obermutten in tudi v živo obiskovati idilično mestece.

Pri vsakem od predstavljenih primerov je predavatelj definiral, zakaj je izstopal, in tako razkril nabor elementov, ki odločajo o uspehu objav podjetij na družbenih omrežjih: ekskluzivne vsebine, ažurnost, drugačnost, vpletenost uporabnikov, pravi trenutek in prava ideja.

Že razmišljate, kako lahko izboljšate komunikacijo na družbenih omrežjih?

Vas zanima več?

Preberite tudi: