Facebook je po številu »prebivalcev« nad Ljubljano! Znate to izkoristiti v svojo prid?

Veste, kako lahko digitalno transformacijo in vpliv sodobnih tehnologij izkoristite v vašemu podjetju? Na ta in številna druga vprašanja je odgovoril seminar Digitalna preobrazba ter novi pristopi v marketingu in prodaji, ki je v organizaciji podjetja Intera d.o.o. potekal 28. septembra v hotelu Mons.

V uvodnem predavanju je Matej Špehar, strokovnjak za družbena omrežja, podal koristne napotke, kako lahko podjetja izkoristijo Facebook za izboljšanje posla.

Na Facebooku pozabite na to, kaj razmišljate vi!

Da bi pojasnil pomen družbenih omrežij v sodobnem svetu, se je predavatelj dotaknil zanimive primerjave s klasičnim oglaševanjem. Ste vedeli, da klasičnim oglasom verjame zgolj 14 % ljudi, medtem ko mnenju popolnega neznanca zaupa kar 90 %? In prav tu se skriva moč družbenih omrežij, na katerih smo stalno izpostavljeni mnenjem drugih, ki pomembno vplivajo na naše odločanje.

Čeprav družbena omrežja v zasebnem življenju marsikomu povzročajo sive lase, je predavatelj poudaril, da »se da Facebook hudičevo dobro uporabiti za posel«, vendar se je tega potrebno lotiti na pravi način in na pravem kanalu. Ključ do uspeha je v tem, da dobro preučite zanimanja vaše ciljne skupine. »To, kar razmišljate vi, sploh ni pomembno, bistvene so želje vaše publike!«

Kot še eno problematično področje prisotnosti podjetij na družbenih omrežjih je Špehar izpostavil prvi vtis. Podjetje ima namreč samo eno priložnost, da na izbranem kanalu naredi dober prvi vtis, pri čemer je eden glavnih elementov kvalitetna naslovna slika, ki se hitro zasidra v mislih uporabnikov. Žal se ogromno število podjetij prehitro zaleti v določeno (pogosto napačno) družbeno omrežje, pusti slab prvi vtis in posledično ne doseže želenih rezultatov.

Če so vaša ciljna skupina mladi pod 20, je edini pravi kanal za vas Snapchat. Takrat pozabite na facebook – mladi nanj gledajo kot na staromodni imenik, kjer morajo biti PRISOTNI, aktivno
pa ne sodelujejo.

Na predavanju smo lahko videli tudi zanimivo lestvico, ki hkrati prikazuje slovenske kraje in družbena omrežja ter primerja število prebivalcev/uporabnikov. Na tretje mesto se uvršča Twitter s približno 206.000 uporabniki v Sloveniji (pri tem je aktivnih samo okoli 30.000), na drugem mestu je prestolnica, v kateri prebiva okoli 300.000 Slovencev, veliki zmagovalec pa je po pričakovanjih Facebook z 850.000 aktivnimi uporabniki v Sloveniji. To dejansko pomeni, da ga uporablja praktično vsak drugi Slovenec!

Vas zanima več?

Preberite tudi: