Natis-shop se zopet ponaša s čudovito nagrado, ki jo je odnesel na tekmovanju Spletni trgovec leta 2019. Tokrat so osvojili 2nd People’s Choice Award. Kot pravi Neža Jereb, je občutek neopisljiv. Veselje, ponos in občutek, da so na pravi poti, so le nekateri od tistih, ki jih lahko omeni.

Koliko časa ste porabili za razvoj vaše spletne strani in ali vam je to predstavljalo visok strošek?

Spletna trgovina je pred tremi leti doživela veliko prenovo. Slednja je trajala malo več kot pol leta, saj smo poleg same trgovine razvijali tudi novo vizualno podobo, širili ponudbo, postavili novo strukturo in za piko na i dodali še nov jezik. Seveda je prenova strošek, tako finančni kot časovni, a ker sami uporabljamo in dobro poznamo izdelke, ki jih imamo v prodaji, smo velik del prenove naredili sami.

Kaj mislite, je bilo ključno za vašo zmago na tekmovanju Spletni trgovec leta 2019?

Dejstvo, da imamo veliko število zvestih strank, ki zaupajo v naše izdelke in so zadovoljni s celotnim procesom dela. Super je, ko pridobiš nove stranke, a ko se stare vračajo, veš, da delaš dobro, saj bi v nasprotnem primeru izbrali drugega ponudnika.

Super je, ko pridobiš nove stranke, a ko se stare vračajo, veš, da delaš dobro, saj bi v nasprotnem primeru izbrali drugega ponudnika.

Po čem menite, da se razlikujete od konkurence?

V prodajo vključujemo le izdelke, v katere smo prepričani. Znotraj ekipe imamo različna znanja, zato lahko vsaki stranki, kar se da, točno svetujemo pri nakupu. Slednje je pri zahtevnejših strankah, ki so naša ciljna publika, izrednega pomena. Iskrenost in strokovnost sta navečji vodili, ki jih imamo pri samem delu.

Kakšni so vaši nadaljni načrti za razvoj in kako bo vaša trgovina postala še boljša v letu 2019?

V letu 2020 bi radi strankam še dodatno olajšali nakupni proces s pomočjo integracij določenih zmogljivosti trgovine. Seveda pa bomo pri izboljšavah z veseljem prisluhnili tudi mnenju strokovne komisije, saj so prav ti neodvisni komentarji odlično vodilo pri samem razvoju spletne trgovine.

Kaj za vas pomeni ta nagrada in kakšen vpliv bo, po vašem mnenju, imela za vaše kupce?

Menimo, da kupcem daje dodatno zaupanje v samo spletno trgovino. Pri velikem številu ponudnikov je lahko tovrstna nagrada tista, ki odloči pri kom bo kupec opravil nakup. Nenazadnje, vsak rad prebere pozitivno mnenje, a velikokrat so ta napisana s strani lastnikov trgovin, da bi prepričali kupce v nakup, zato imajo nagrade toliko večjo težo.

Kaj so po vašem mnenju ključni izzivi na področju spletne trgovine?

Sledenje konstantno spreminjajočemu se trgu, tako kupcev kot ponudnikov storitev, ki izboljšajo možnosti prodaje. Splet je prostor, ki se rapidno razvija in potrebno je ostati v koraku z novimi smernicami.

Kaj bi dodali za zaključek?

Hvala, ker se trudite vsako leto izboljšati program in pripraviti konferenco, ki vsem spletnim trgovcem pomaga pri razvoju in napredovanju na tem velikem trgu.