
EuroBasket, Svetovno prvenstvo v odbojki, kolesarske dirke, kot sta Tour the france ali španska La vuelta, štart novih nanizank ter nadaljevank v mesecu septembru in preživljanju več časa doma, saj so se poletni dopusti zaključili – vse to občutno zaniha povpraševanje po televizijskih sprejemnikih navzgor. Kaj mislite, kaj bo letos botrovalo nakupu televizorjev? Na Ceneje.si smo pripravili kratek vpogled v dosedanja nihanja in trende povpraševanja.
Največji interes za nakup TV-jev potrošniki običajno začnejo izkazovati v mesecu septembru, vrh pa povpraševanje doseže v novembru ter začne vidno upadati šele meseca februarja. Letos so se potrošniki zaradi že omenjenih odmevnih športnih dogodkov za raziskovanje ponudbe LED in LCD televizorjev odločili nekoliko prej kot pretekla leta, trend dviga povpraševanja po omenjenih televizijskih sprejemnikih se je pojavil namreč že v avgustu.
Videti je, da tako kot prejšnja leta, na lestvici najbolj priljubljenih blagovnih znamk televizorjev, med Slovenci še vedno kraljuje znamka SAMSUNG. Sledita ji PHILIPS in HISENSE in tako ohranjata enak položaj prvih TOP 3 blagovnih znamk. Med 5-imi najbolj priljubljenimi je prišlo do spremembe le na četrtem mestu, kjer se je letos znašel VIVAX, enako kot lani pa mu sledi LG.
Tudi med TOP izbirami slovenskih potrošnikov letos prednjačijo LED/LCD televizorji blagovne znamke SAMSUNG, saj so bili med 5-imi najbolj povpraševanimi izdelki – kar 3 televizorji omenjenega branda. Med najpopularnejše izbire sta se uvrstila še televizorja znamke PHILIPS.