V času omejitev gibanja in socialnih interakcij je bilo mnogo gospodarskih panog v izjemno kratkem času postavljenih pred novo poslovno resničnost. Zaprle so se fizične trgovine in prodaja se je skoraj v celoti prenesla na splet. Rast online trgovine je bila že v preteklih letih vzpodbudna, dosegala je okoli 30 % na letni ravni, trenutne razmere pa ji bodo, kot kaže, omogočile celo novo dimenzijo razvoja.

Odlična novica za spletne trgovce! A kako je s storitvami, ki jih spletni trgovci potrebujete in redno uporabljate za doseganje optimalnih rezultatov svojega poslovanja? Kaj prinaša nova realnost za procese, kjer se nam je v preteklosti zdel osebni stik ključen? Pomemben vidik rasti vsakega poslovneža je konstantno izobraževanje. Pridobivanje novih znanj v korona časih pa se je enako kot nakupovanje ‒ digitaliziralo.

Številna podjetja so v razmeroma kratkem času preselila svoje vsebine na digitalne kanale, kjer so dostopne praktično vsem. Izobraževanja pa so se, zaradi omejitve stikov in ustavljenega načina podajanja znanj v obliki predavanj, seminarjev, okroglih miz in delavnic, širši javnosti predstavila kot webinarji. Ti so bili že dlje časa prisotni v svetu marketinga, a v preteklih tednih se je njihov potencial aktualnega vira izobraževalnih vsebin izjemno povečal ter omogočil dostop vsakemu, ki nova znanja potrebuje in želi.

Webinarjem se je v preteklih tednih njihov potencial aktualnega vira izobraževalnih vsebin izjemno povečal

Poleg ustaljenih digitalnih komunikacijskih praks, ki so jih podjetja pripravljala do trenutka omejitev, kot so prispevki na blogu, novice, video oddaje in podcasti, je bilo povečanje števila webinarjev le smiselna nadgradnja v trenutni situaciji. Z njimi namreč ponudniki omogočijo uporabnikom dostop do različnih znanj in uporabnih nasvetov. Od takih za ustanovitev podjetja ali spletne trgovine, do specifičnih znanj za učinkovitejše delovanje spletne strani in uporabi spletne analitike. Nekaj izjemno prilagodljivih ponudnikov se je v trenutku ustavitve javnega življenja v Sloveniji celo odločilo za posredovanje znanja o tem, kako najučinkoviteje pripraviti svoj webinar za katerikoli segment poslovanja, ki bi premostil izpad poslovanja v času izrednih razmer.

Število obiskanih webinarjev je, razumljivo, preseglo obisk tradicionalnih oblik izobraževanja ter poslovnih dogodkov, pogosto celo za 20-krat in več. Veliko odziva je bilo pri spletnih seminarjih, ki so bili posneti vnaprej in so tako omogočali večjo mero flesiksibilnosti. Udeleženec si je namreč tak webinar lahko ogledal v času, ki mu najbolj ustreza, digitalna vsebina pa doseže večje število obiskovalcev ter ostane na spletu dlje časa v primerjavi z ekskluzivnimi seminarji ali predavanji na točno določen dan.

Skoraj vse, čemur morate slediti, da ostanete v koraku s časom ter korak pred konkurenco ‒ se vam sedaj ponuja na dosegu enega ali dveh klikov. Sledi spletna povezava do posnetka ali srečanja v živo, ki jo prejmete na svoj elektronski naslov in jo pogosto lahko celo delite s svojimi sodelavci in kolegi, nato pa se poslovno druženje ali edukacijsko srečanje lahko začne.

Za vas smo naredili kratek izbor najaktualnejših in koristnih izobraževanj različnih slovenskih ponudnikov online poslovnih srečanj, okroglih miz in webinarjev, med katerimi lahko poiščete informacije in znanja, ki jih v dobi soočanja z novimi poslovnimi priložnostmi najverjetneje potrebujete. Spletna trgovina namreč raste in trend se bo nadaljeval, zato so agilnost spletnih trgovin in ustrezne prilagoditve nujne za tako obstoj ‒ kot tudi poslovne presežke in konverzije. Veliko je brezplačnih, saj ponudba uporabnih vsebin hkrati omogoča tudi odlično promocijo podjetja oziroma lastne blagovne znamke. Zmaga za oba deležnika novega izobraževalnega procesa.

Videti je, da v novi realnosti, ki nas je doletela, tudi na področju osebne, poslovne rasti ter področja izobraževanja, obstajata le dve poti. Tradicionalna, trenutno težko prilagodljiva in rigidna, ki se drži ustaljenih načinov predajanja znanj. Ta bo mogoča le še v primeru popolne normalizacije življenja in vrnitve v tirnice pred korona virusom. Ter njena inovativna in fleksibilna, digitalizirana mlajša sestra, ki deluje reaktivno ter se učinkovito prilagaja razmeram na trgu ter svojim strankam.  

Ljudi, ki aktivno razmišljajo o možnostih izboljšanja svoje spletne trgovine in takih, ki imajo namen širitve svojega znanja, je v hitro spreminjajočem se svetu nove realnosti vse več. Zato je nujno stopiti v korak s trenutno razpoložljivimi tehnologijami na popolnoma vseh področjih delovanja. Najverjetneje bodo te vzpostavile tako uspešen kanal, da bo digitalni prenos informacij postal celo vodilna oblika izobraževanja v prihodnosti, spletni trgovci pa odličen prikaz implementacije pridobljenih znanj.

Za še več podobnih vsebin se prijavite na naše tedenske e-novice, s katerimi vas bomo seznanjali s trendi in vam pomagali pri rasti spletne prodaje