Spletni trgovec leta - da ali ne? Preverite, kaj so o projektu povedali zmagovalci!

Izjave zmagovalcev tekmovanja Shopper’s Mind – Spletni trgovec leta 2015 (STL 2015)

Malinca o tem, zakaj se njihove stranke stalno vračajo, o dejavnosti v preteklem letu, načrtih za 2016 in pomenu projekta STL za slovenski spletni trg:

Razlogi, da se naše super stranke redno vračajo, je njihovo zadovoljstvo, ki izvira iz kvalitetnih izdelkov, hitre dostave, dobre uporabniške izkušnje in predvsem osveščanja. Na dnevni ravni namreč objavljamo nove članke in zdrave recepte.

Letos smo razširili asortiman izdelkov za 100 %, povečali število trgovin, ki prodajajo Malincine izdelke, ter se ustalili na slovenskem in hrvaškem trgu. V prihodnjem letu nas čaka spletna osvojitev Nemčije in Avstrije. Z letošnjimi rezultati smo zelo zadovoljni, saj beležimo 100% rast glede na leto 2014. Kar se tiče Spletnega trgovca leta, je projekt dobro zasnovan in rezultati omogočajo dober pregled trenutnega stanja spletne trgovine. Vsekakor daje kredibilnost in zaupanje v spletne trgovine, super je tudi iz vidika medijske prepoznavnosti.

Moje-lece.si o uspehu trgovine in osvojeni nagradi:

Uspeh spletne trgovine Moje-lece.si ne sloni le na rezultatu enega ključnega dejavnika, ampak nizu optimizacij tako majhnih operativnih vidikov kot tudi večjih zadev, ki so potrebne za nemoteno delovanje spletne trgovine ter CRM-ja. Kupci pri nas zagotovo cenijo to, da so vedno na prvem mestu.

Izzivov v spletni prodaji je iz dneva v dan več in tega se je potrebno zavedati. Potrebni so hitri odgovori in hitro prilagajanje spremembam. Ključno je, da skušaš probleme in priložnosti prepoznati, še preden se pojavijo na trgu. Glede nagrade Spletni trgovec leta upamo, da bodo ta naziv opazile naše potencialne stranke in posledično nakup opravile v naši spletni trgovini.

Kralj Žara o uspehu trgovine in osvojeni nagradi:

Velik del našega uspeha je posledica trdega dela, brezplačne dostave za vsa naročila in dejstva, da imamo na zalogi vedno praktično vse artikle iz našega asortimana. Del uspeha pripada tudi odlični podpori naših dobaviteljev, ki dopolnjujejo našo storitev na področju servisa in reklamacij. Projekt STL vidimo kot filter kvalitete v slovenskem spletnem prostoru, nagrado pa za nas predstavlja potrditev, da delamo dobro. Je rezultat našega truda, kakšni bodo vplivi, pa vam povemo naslednje leto.

Extremevital o uspehu trgovine in osvojeni nagradi:

Odločilno za uspeh vsake spletne trgovine je predvsem to, da stranke dobijo to, kar jim ponujaš, da je čas dobave artikla čim krajši in, če se le da, je potrebno s stranko vzpostaviti oseben odnos, pa naj bo to preko telefona, elektronske pošte, z dobrimi opisi ali preko socialnih omrežij. Naše stranke so navdušene nad širokim asortimanom, ki ga ponujamo, in dobro poprodajno komunikacijo. Verjamemo, da bo zaradi osvojenega naziva Spletni trgovec leta in pridobljene značke zaupanja za nas slišalo še več ljudi, ki nas do sedaj niso poznali.

Beseničar o tem, po čem se ločijo od konkurentov:

Za razliko od konkurenčnih trgovin izkoriščamo sinergijo spletne in fizične trgovine, zato imamo več kot 70 odstotkov blaga stalno na zalogi. Trudimo se, da je ponudba v spletni trgovini smiselno urejena, da so cene konkurenčne in naš odzivni čas kratek. Prodajna ekipa se stalno izobražuje, zato znamo odgovoriti na vsako povpraševanje. Veljamo za enega bolj zanesljivih spletnih trgovcev in naziv Spletni trgovec leta to le še dodatno potrjuje.

Printink o osvojeni nagradi in znački zaupanja:

Naziv ter značka zaupanja na spletnem mestu vlivata več zaupanja kupcev v spletno trgovino, v to, da bo poslovanje z nami varno, korektno-poslovno. S tem, ko raste prepoznavnost dogodka, ker gre pri podelitvi nazivov za primerno kombinacijo mnenja kupcev in strokovne javnosti, se bogati tudi vrednost naziva, ki ga spletna trgovina prejme in ga spletni kupci vidijo na spletnem mestu. Zelo pozitivno in zelo nujno je, da na spletnem trgu obstaja značka, naziv, ki nekaj pomeni, ki se ga ne da “kupiti” in temelji na realnih analizah in raziskavah trga. In to je z leti STL postal, čeprav je še nekaj rezerv pri prepoznavanju kupcev, kaj to sploh je, kaj pomeni.

Funky.si o tem, kaj kupci pri njih najbolj cenijo:

Odnos do stranke. Stranka mora dobiti občutek, da je za tebe človek, ki nekaj potrebuje, si želi, ti ji pa to pomagaš doseči. Ne sme dobiti občutka, da je »Kupec 12235«. Prepričan sem, da je to tisto, kar nas je postavilo pred konkurente. In občutek je neprecenljiv, ko se mikro družinsko podjetje, poganjano izključno z lastnimi prihranki, postavi pred multinacionalko s praktično neomejeni resursi. To je tudi pokazatelj, da ljudje cenijo odnos človek – človek. In to, sem prepričan, je tisto, kar je pomembno – posel, zgrajen na odnosih. Letos smo že drugo letos zapored osvojili naziv Spletni trgovec leta v kategoriji Za otroke. To daje potrditev, da kar počenjamo, počenjamo prav. Bistvo vsega je ostati na tej poti, vendar jo še dodatno optimizirati in izpopolniti.

Zoohit o konkurenci v panogi in osvojeni nagradi:

V zadnjih letih smo postavljeni pred dejstvo, da vedno več podjetij vidi priložnost v ponudbi za hišne ljubljenčke, kar za nas pomeni, da moramo še več truda vložiti v to, da pridobimo in kasneje zadržimo kupca. Lahko bi rekla, da je za nas še zmeraj glavni cilj oziroma izziv v prihodnjih letih postati vodilna trgovina v Sloveniji na področju ponudbe izdelkov za hišne ljubljenčke. Zagotovo nam je osvojitev naslova Spletni trgovec leta dala nov zagon, da v prihodnje prav tako stremimo k nenehnim izboljšavam ter se trudimo postati še boljši. Eden izmed pozitivnih vplivov projekta Spletni trgovec leta je ta, da podjetje pridobi objektiven vpogled v analizo poslovanja ter tudi na ta način ugotovi, kje so potrebne izboljšave za nadaljnje poslovanje. 

Obuta mačka o najtežjih dosedanjih izzivih in projektu STL:

Najtežji trenutki trgovanja preko spleta so seveda na samem začetku, saj se je v poplavi spletnih trgovin in ponudnikov praktično nemogoče ločiti od ostalih. Izzivi so v našem poslovanju stalnica, bodisi si jih zastavljamo sami, nas z njimi soočijo stranke, v določenih primerih pa tudi država. Spletni trgovec leta nudi trgovcem primerjalno ter tehnično vrednost, hkrati pa predstavlja odlično priložnost, da trgovci spoznajo svoje konkurente ter izmenjajo izkušnje in različne poglede tudi z trgovci iz drugih panog. Navsezadnje je projekt tudi odlično druženje, kjer se lahko porodi marsikatera poslovna ideja.