Intervju: Malinca (Spletni trgovec leta 2015)

1644

Preberite intervju s trgovino Malinca, ki je osvojila naziv Spletni trgovec leta 2015.

Lani ste slavili v kategoriji Hrana in pijača, letos ste bili po mnenju slovenskih spletnih kupcev spet najboljši v tej kategoriji, poleg tega pa ste osvojili še glavno nagrado Spletni trgovec leta 2015. Kako poskrbite, da se vaša ciljna publika, ženske med 25 in 50 let, vrača na vašo spletno stran in v poplavi različnih ponudnikov ne izbere katerega od konkurentov?

Razlogi, da se naše super stranke redno vračajo, je njihovo zadovoljstvo, ki izvira iz kvalitetnih izdelkov, hitre dostave, dobre uporabniške izkušnje in predvsem osveščanja. Na dnevni ravni namreč objavljamo nove članke in zdrave recepte.

V svojem intervjuju po lanskoletni razglasitvi ste dejali: V 2015 ciljamo na zmago v skupnem seštevku. Nam lahko poveste, kaj ste še izboljšali v tem preteklem letu, kar vam je omogočilo, da ste svoj cilj uresničili? Kaj za vas pomeni zmaga v kategoriji in kaj naslov Spletni trgovec leta 2015?

Razširili smo ponudbo izdelkov, povečali število dnevnih objav, naredili smo tudi nekaj tehničnih nadgradenj na spletni trgovini in dodali module, ki omogočajo še boljšo uporabniško izkušnjo.

Razlogi, da se naše super stranke redno vračajo, je njihovo zadovoljstvo z uporabniško izkušnjo.

Pohvalite se lahko s celovito ponudbo – tako izdelki kot recepti z izdelki iz vaše ponudbe ter nasveti za zdrav življenjski slog iz vidika prehrane in fizične aktivnosti. Koliko članov šteje vaša ekipa, da lahko pokrivate vsa ta področja?

Od novembra letos našo ekipo sestavlja 6 deklet oziroma, kot se rada pošalim, 5 in pol, ker je solastnica Andreja, s katero sva začeli pot Malince, trenutno na porodniški.

S spletno prodajo ste začeli v Sloveniji, nato odprli še fizično trgovino v Velenju in se z izdelki razširili v veleprodajo in na hrvaški trg. Za leto 2015 ste napovedali širitev na češki in slovaški trg ter nove izdelke pod lastno blagovno znamko Malinca. Vam je to uspelo doseči in kako ste zadovoljni z rezultati? Katere nove pomembne korake v razvoju načrtujete v 2016?

Naše cilje za 2015 smo malo prestrukturirali. Sprva smo si morali narediti dobro podlago in sistem za nadaljnjo širitev. Letos smo razširili asortiman izdelkov za 100 %, povečali število trgovin, ki prodajajo Malincine izdelke, ter se ustalili na slovenskem in hrvaškem trgu. V prihodnjem letu nas čaka spletna osvojitev Nemčije in Avstrije. Z letošnjimi rezultati smo zelo zadovoljni, saj beležimo 100% rast glede na leto 2014.

Projekt Spletni trgovec leta daje kredibilnost in zaupanje v spletne trgovine

Kakšen je po vašem mnenju učinek projekta Spletni trgovec leta za slovenski spletni trg?

Projekt je dobro zasnovan in rezultati omogočajo dober pregled trenutnega stanja spletne trgovine. Vsekakor projekt daje kredibilnost in zaupanje v spletne trgovine, super je tudi iz vidika medijske prepoznavnosti.