
Preberite intervju s trgovino Printink, ki je osvojila naziv Spletni trgovec leta 2015 v kategoriji Pisarna in šola.
Kaj menite, da je odločilno za uspeh vaše spletne trgovine? Kaj pri vas kupci najbolj cenijo?
Predvsem odnos do kupcev, hitra dobava izdelkov in fleksibilnost pri reševanju težav, pozitiven učinek pa ima tudi skrb za spletno trgovino, njeno ponudbo in osnovno delovanje le-te. Vsakega kupca obravnavamo enako, imamo spoštljiv odnos do kupcev, vsako težavo povezano z naročilom poskušamo rešiti, da ne ostane zgolj pri besedah, obljubah.
Kako navezujete stik s kupci in na kakšen način jih obdržite? Katere so lastnosti, po katerih se ločite od konkurence?
Osnovni kanal za oglaševanje oz. pridobivanje kupcev je iskalnik google, njihovi oglasi, občasno pa se poslužujemo objavam v tiskanih medijih, letakih. Veliko vlagamo v skrb za primerno obravnavo kupcev (od naročila do tega, da stranka paket prejme), kar pomeni, da se jih veliko vrača, vseskozi pa jih opominjamo, da so naše stranke, da spet pristopijo do nas s pošiljanjem e-sporočil (obveščanje o novostih, akcijah ipd.). Težavam, ki spremljajo poslovanje, predvsem tem, ki se tičejo strank, se ne izogibamo, jih sproti rešujemo in tudi na tak način skrbimo za zadovoljstvo strank.
Veliko vlagamo v skrb za primerno obravnavo kupcev, od naročila do tega, da stranka paket prejme
Kakšen je bil vaš največji izziv, odkar imate spletno trgovino?
Vsakodnevno se spopadamo z izzivi, ki so povezani s prodajo, oglaševanjem, kupci, kaj izboljšati za višjo konverzijo, največji izziv pa je vseskozi dobra klima v podjetju, dobri odnosi, motivirani zaposleni, ki so ključ do uspeha, zrcalijo pa se v odnosu strank do naših storitev in splošnega zadovoljstva, ki ga kažejo, ko se vračajo k nam.
Kako menite, da bo naziv Spletni trgovec leta vplival na vaše poslovanje?
Vsekakor pozitivno. Naziv, sama značka na spletnem mestu vliva več zaupanja kupcev v spletno trgovino, v to, da bo poslovanje z nami varno, korektno-poslovno. S tem, ko raste prepoznavnost dogodka, ker gre pri podelitvi nazivov za primerno kombinacijo mnenja kupcev in strokovne javnosti, se bogati tudi vrednost naziva, ki ga spletna trgovina prejme in ga spletni kupci vidijo na spletnem mestu.
Nujno je, da na spletnem trgu obstaja značka ali naziv, ki nekaj pomeni
Kakšen je po vašem mnenju učinek projekta Spletni trgovec leta za slovenski spletni trg?
Zelo pozitivno in zelo nujno je, da na spletnem trgu obstaja značka, naziv, ki nekaj pomeni, ki se ga ne da “kupiti” in temelji na realnih analizah in raziskavah trga. In to je z leti STL postal, čeprav je še nekaj rezerv pri prepoznavanju kupcev, kaj to sploh je, kaj pomeni.






























