
Preberite intervju s trgovino Obuta mačka, ki je osvojila naziv Spletni trgovec leta 2015 v kategoriji Oblačila in obutev.
Kaj menite, da je odločilno za uspeh vaše spletne trgovine? Kaj pri vas kupci najbolj cenijo?
V spletni trgovini OBUTA Mačka se na vseh področjih trudimo, da bi cene ženske obutve lahko ponudili čim ugodneje. Menimo, da stranke to opazijo in se z veseljem vrnejo po nov par čevljev. Prav tako vložimo veliko truda v zagotavljanje hitre in zanesljive dostave ter nudimo odzivno pomoč in svetovanje kupcem, kar se odraža v zadovoljnejših strankah. Prepričani smo, da naši kupci cenijo tudi nenehno osveževanje ponudbe ženske obutve, ki jo ponujamo v skladu s sezonskimi modnimi smernicami. Pri vprašanju kaj kupci najbolj cenijo je težko govoriti o posameznih vrednotah in lastnostih spletne trgovine OBUTA Mačka, lahko pa predpostavimo, da kupci cenijo vložen trud in celotno nakupno izkušnjo, ki so je deležni ob nakupu.
Kako navezujete stik s kupci in na kakšen način jih obdržite? Katere so lastnosti, po katerih se ločite od konkurence?
OBUTA Mačka je v Sloveniji sedaj že uveljavljena spletna trgovina z žensko obutvijo, a je kljub temu potrebno nenehno vabiti potencialne kupce in jim predstavljati novo ponudbo. Za tovrsten namen uporabljamo praktično vse kanale, ki so nam na voljo, hkrati pa pri oglaševanju poskušamo biti inovativni in predvsem drugačni. Stranke se trudimo obdržati predvsem z uslugo, ki jo nudimo, za naše kupce zanimivo in svežo ponudbo ter posebnimi ugodnostmi za stalne stranke.
Trudimo se, da bi cene ženske obutve lahko ponudili čim ugodneje, in menimo, da stranke to opazijo
Kakšen je bil vaš največji izziv, odkar imate spletno trgovino?
Najtežji trenutki trgovanja preko spleta so seveda na samem začetku, saj se je v poplavi spletnih trgovin in ponudnikov praktično nemogoče ločiti od ostalih in prebiti na vrh. Izzivi so v našem poslovanju stalnica, bodisi si jih zastavljamo sami, nas z njimi soočijo stranke, v določenih primerih pa tudi država. Poslovanje lahko ločimo na več delov, z njimi prihajajo tudi izzivi, ti pa so lahko tehnične, poslovne, kadrovske ali kakšne druge narave. V spletni trgovini OBUTA Mačka smo se skozi leta naučili uspešno soočiti z marsikaterimi od njih.
Kako menite, da bo naziv Spletni trgovec leta vplival na vaše poslovanje?
V prvi vrsti gre za potrditev našega dosedanjega dela in nas dodatno motivira pri zagotavljanju najvišjih standardov poslovanja in spletne prodaje. Naziv Spletni trgovec leta vliva našim strankam tudi dodatno zaupanje v podjetje.
Spletni trgovec leta omogoča, da trgovci spoznajo svoje konkurente
Kakšen je po vašem mnenju učinek projekta Spletni trgovec leta za slovenski spletni trg?
Projekti kot je projekt Spletni trgovec leta nudijo trgovcem primerjalno ter tehnično vrednost, hkrati pa predstavljajo odlično priložnost, da trgovci spoznajo svoje konkurente ter izmenjajo izkušnje in različne poglede tudi z trgovci iz drugih panog. Navsezadnje je projekt tudi odlično druženje, kjer se lahko porodi tudi marsikatera poslovna ideja.






























