
Preberite intervju s trgovino Zoohit, ki je osvojila naziv Spletni trgovec leta 2015 v kategoriji Male živali.
Kaj menite, da je odločilno za uspeh vaše spletne trgovine? Kaj pri vas kupci najbolj cenijo?
Menim, da je ključ za uspeh spletne trgovine Zoohit predvsem v pestri izbiri ter ugodnih cenah. Kupci pri nas dobijo vse, kar potrebujejo za svojega hišnega ljubljenčka. Poleg tega pa jih vsakodnevno v naši trgovini razveseljujejo različne akcije, popusti ter druga darila.
Kako navezujete stik s kupci in na kakšen način jih obdržite? Katere so lastnosti, po katerih se ločite od konkurence?
Stik s kupci navezujemo na različne načine. Veliko vlogo pri prvem stiku ima seveda online oglaševanje. Nato so tukaj še ostale metode komuniciranja, kot npr. e-mail marketing, preko katerega stranke obveščamo predvsem o trenutnih ponudbah in akcijah. Velik del naše pozornosti namenjamo cenam. Z ugodnimi cenami ter privlačnimi akcijskimi ponudbami želimo kupca pritegniti k nakupu pri nas. Poleg tega ponujamo tudi številne druge ugodnosti (npr. varčevalni načrt), s katerimi želimo kupca spodbuditi k temu, da ostane zvest trgovini Zoohit.
Naziv spletnega trgovca leta je potrditev, da nam naše stranke zaupajo in so zadovoljne z nami
Kakšen je bil vaš največji izziv, odkar imate spletno trgovino?
Težko je izpostaviti samo en izziv, ker se vsakodnevno srečujemo s številnimi izzivi. Konkurenca na področju ponudbe za hišne ljubljenčke je namreč velika. V zadnjih letih smo postavljeni tudi pred dejstvo, da vedno več podjetij vidi priložnost ravno v ponudbi za hišne ljubljenčke. Kar za nas pomeni, da moramo še več truda vložiti v to, da pridobimo in kasneje zadržimo kupca. Lahko bi rekla, da je za nas še zmeraj glavni cilj oziroma izziv v prihodnjih letih postati vodilna trgovina v Sloveniji na področju ponudbe izdelkov za hišne ljubljenčke.
Kako menite, da bo naziv Spletni trgovec leta vplival na vaše poslovanje?
Tovrstne nagrade smo med drugimi veseli predvsem zato, ker je za nas dokaz, da so bile spremembe, na katerih smo trdo delali v zadnjih dveh letih, pravilna odločitev. Naziv spletnega trgovca leta v kategoriji male živali je torej potrditev, da nam naše stranke zaupajo in so zadovoljne z nami. Zagotovo nam je to dalo tudi nov zagon, da v prihodnje prav tako stremimo k nenehnim izboljšavam ter se trudimo postati še boljši.
Postati želimo vodilna trgovina v Sloveniji za hišne ljubljenčke
Kakšen je po vašem mnenju učinek projekta Spletni trgovec leta za slovenski spletni trg?
Učinek je zagotovo pozitiven. Eden izmed razlogov je prav tako ta, da podjetje pridobi objektiven vpogled v analizo poslovanja ter tudi na ta način ugotovi, kje so potrebne izboljšave za nadaljnje poslovanje. Poleg tega si kot trgovec z vključitvijo v tekmovanje še bolj motiviran k strokovnosti in nudenju kvalitetnih ponudb. Tako da mislim, da ima tovrstni projekt pozitiven učinek na razvoj spletnega trga v Sloveniji.






























