6. aprila se je na konferenci o spletnem nakupovanju sMind s podelitvijo nagrad najboljšim hrvaškim spletnim trgovcem zaključilo tekmovanje Shopper’s Mind – Web trgovac godine 2016 (WTG 2016). Preverite, kaj je ob razglasitvi rezultatov povedal predstavnik trgovine eKupi.hr, ki je že drugo leto zapored osvojila zmagovalni naziv Web trgovac godine, poleg tega pa slavila tudi v kategoriji Spletni nakupovalni center. Pogovarjali smo se z Martinom Kraljem, vodjo sektorja marketinga in razvoja.
“Projekt Web trgovac godine dejansko definira benchmark v industriji in s tem zagotavlja nenehen razvoj kvalitete poslovanja.”
Kaj menite, da je odločilno za uspeh vaše spletne trgovine? Kaj pri vas kupci najbolj cenijo?
“eKupi nenehno sledi željam svojih kupcev in vlaga v razvoj rešitev, ki spreminjajo tradicionalne načine nakupovanja izdelkov in storitev. Vsak dan se trudimo izboljševati vse vidike našega poslovanja, tako tiste, ki jih naše stranke vidijo, čutijo in uporabljajo, kot tudi tiste, ki se dotikajo naših zaposlenih. Ta sinergija je ključ do uspeha eKupi. Veseli nas, da kupci prepoznajo ta naš poudarek na kakovosti storitev, občutku varnosti in nenehnem razvoju asortimana.”
Kako navezujete stik s kupci in na kakšen način jih obdržite? Katere so lastnosti, po katerih se ločite od konkurence?
“Kupci za nas predstavljajo temelj, osnova vsakega uspešnega razmerja pa je komunikacija. eKupi vsak dan komunicira s strankami prek različnih kanalov, e-pošte, oddelka za uporabnike, online klepeta …, pri čemer sta najpomembnejši transparentnost in spoštovanje obljub. Razvili smo svoj program zvestobe, ki našim kupcem zagotavlja dodano vrednost, podroben vpogled v nakupne navade več kot 200.000 kupcev pa nam omogoča, da jim dajemo personalizirane ponudbe točno v trenutku, ko jih potrebujejo.”
Kakšen je bil vaš največji izziv, odkar imate spletno trgovino?
“eKupi je kot začetnik e-commerca na tem prostoru neprestano vlagal v razvoj poslovanja vseh vpletenih strani – od dostavne službe in plačilnih sistemov do samih dobaviteljev. Prepričani smo, da smo v preteklih 5 letih naredili velike spremembe in veselimo se nadaljnjega uvajanja pozitivnih novosti v e-commerce industriji.”
Kako menite, da bo naziv Web trgovac godine vplival na vaše poslovanje?
“Ponosni smo, da smo že drugič zapored osvojili ta naziv in hkrati postali najboljši v kategoriji Spletni nakupni center. Za nas je to dokaz, da naš trud in kvaliteto storitev prepoznavajo tako stroka kot potrošniki, obenem pa je to za nas motivacija, da se vsak dan trudimo biti še boljši.”
Kakšen je po vašem mnenju učinek projekta Web trgovac godine za hrvaški spletni trg?
“Projekt ima pomemben vpliv na razvoj industrije in povečevanje zaupanja med potrošniki, ki še niso povsem “preklopili” na spletne nakupne navade. Dejansko definira benchmark v industriji in s tem zagotavlja nenehen razvoj kvalitete poslovanja.”