
Podatki raziskave Shopper’s Mind – sMind razkrivajo nakupne navade Slovencev – sodobni slovenski potrošniki vse bolj preudarno nakupujemo in v procesu raziskovanja pred nakupom za iskanje relevantnih informacij uporabljamo več različnih naprav. V nadaljevanju preberite več o nakupnih navadah Slovencev.

Med napravami lahko naštejemo računalnik, tablico, mobilni telefon ter kombinacije le-teh. Še vedno prevladuje uporaba računalnika, vendar v procesu raziskovanja vse bolj pridobiva na pomembnosti kombinacija računalnika in pametnega telefonom. Potencial mobilnih naprav tako izkoriščamo predvsem v procesu informiranja, ne pa toliko v procesu nakupovanja.
Uporaba naprav v nakupnem procesu

Vir: Shopper’s Mind 2015, raziskava spletnega nakupovanja v partnerski izvedbi Ceneje
in raziskovalne agencije Valicon, ob uporabi spletnega panela “JazVem”, n=5.055, uporabniki spleta
Za trgovce je v tem trenutku ključno, da znajo svojo ponudbo na ustrezen način prikazati tudi na mobilnih napravah.
Čeprav je zadnji nakup na mobilnem telefonu opravilo samo 6 % slovenskih uporabnikov interneta, smo po podatkih raziskave Consumer Barometer na približno enaki ravni kot številne druge EU države, na primer Nemčija. V prihodnje pričakujemo pospešen razvoj mobilnih uporabniških tehnologij ter posledično nakupov, opravljenih na ta način.
Vas zanima več?
Preberite tudi:






























