Preverite koledar najvidnejših domačih in mednarodnih dogodkov s področja spletne trgovine, digitalnega marketinga in prisotnosti na spletu, ki jih ne smete zamuditi!

Aktualni domači in tuji ecommerce dogodki

25. 3. 2019
Ljubljana

NOVI POKLICI V MARKETINGU IN KOMPETENCE
Marčevsko mesečno srečanje prinaša izziv za podjetja na področju znamčenja delodajalca in še večji izziv vsakemu marketingašu – ali sem danes konkurenčen na trgu dela? Marčevsko mesečno srečanje bo v ponedeljek, 25. marca, ob 17:00 (GZS, Dimičeva 13, dvorana A).

29. 3. 2019
Ljubljana

iPROM Akademija: PODATKI, UČINKOVITOST IN IZZIVI NOVE ZAKONODAJE

Kakšne omejitve nova zakonodaja zapoveduje podjetjem, kako lahko podjetja zbirajo podatke o svojih kupcih ter zakaj je z vidika digitalnega oglaševanja in komuniciranja to tako pomembno, bodo na izobraževalnem dogodku iPROM Akademija predstavili Marko Grobelnik (IJS), Jaka Repanšek (RePublis Consulting), Igor Mali (iPROM), Matjaž Robinšak (Valicon) in Peter Curk (Petrol).

iPROM Akademija bo 29. marca v hotelu Four Points by Sheraton Ljubljana Mons.

26. 3. 2019
Ljubljana

FANFARA
fanfara – prva in največja študentska marketinška konferenca v Sloveniji. Študentska sekcija Društva za marketing Slovenije letos že 12. leto zapored pripravlja celodnevni dogodek, ki obiskovalcem omogoča stik z najboljšimi strokovnjaki iz sveta marketinga. Letošnja fanfara se predstavlja z naslovom “Marketing. In vse dobi smisel.” Marketing je večplasten, najdemo ga marsikje – včasih tudi tam, kjer ga najmanj pričakujemo. Je manjkajoči košček, ki sestavljanko poveže v smiselno celoto in ji doda piko na i.

11. – 12. 4. 2019
Portorož

28. SLOVENSKI OGLAŠEVALSKI FESTIVAL
Slovenski oglaševalski festival (SOF) je osrednji letni dogodek oglaševalske stroke v Sloveniji, ki ga organizira Slovenska oglaševalska zbornica v sodelovanju z agencijo Paideia Events. Celostno zasnovan kongresni program odpira razpravo o aktualnih strokovnih vprašanjih in omogoča izmenjavo znanj, izkušenj, idej in pogledov na nadaljnji razvoj stroke, v tekmovalnem delu pa se na vsakoletni paradi kreativnosti izbirajo najboljše oglaševalske rešitve in predstavlja celosten pregled dogajanja v slovenskem oglaševalskem prostoru. SOF torej nagrajuje in spodbuja ustvarjalnost in podjetnost ter prinaša nova znanja. S strokovnim programom in tekmovanjem pomembno vpliva na razvoj slovenske oglaševalske stroke.

17. 4. 2019
Zagreb

Ecommerce Day 2019
17. aprila v Zagrebu organiziramo konferenco Ecommerce Day 2019, največji dogodek s področja spletnega nakupovanja v regiji. Pridružite se nam – prisluhnite skoraj 20 vrhunskim domačim in mednarodnim strokovnjakom ter izkoristite odlično priložnost za mreženje z ljudmi, ki razumejo vaše poslovne izzive in imajo rešitve zanje!

4.6. – 5.6.2019
Poljska

IAB Europe: Interact 2019

Interact konferenca je obvezen dogodek za vse, ki iščejo navdih in dobre prakse ter želijo razumeti aktualne trende na področju digitalnega marketinga.

13. zaporedna Interact konferenca se bo tokrat odvijala v Varšavi na Poljskem, od 4. do 5. Junija. Tudi letos dogodek obljublja navdihujoče govornike iz digitalne in oglaševalsko-marketinške industrije ter strokovnjake iz agencijskega in medijskega sveta.

Vzporedno s konferenco vsako leto poteka podelitev nagrad MIXX Awards Europe in IAB Europe Research Awards.

OBJAVITE ODGOVOR

Please enter your comment!
Please enter your name here