V dnevih po sprejetju novih vladnih ukrepov tradicionalni trgovci in trgovski centri opažajo upad fizičnih obiskov v trgovinah, medtem ko spletni trgovci beležijo visoko rast nakupov. Na Ceneje.si opažamo, da je obisk spletnih trgovin v tem tednu dosegel kar 20-odstotno rast. Pričakujemo, da bo dvig trenda spletnega nakupovanja opazen vse do trenutka, ko bo vlada začela s sproščanjem epidemioloških ukrepov oziroma – ko bo slovensko prebivalstvo doseglo zadostno stopnjo precepljenosti, ki bi to omogočala.
Rast zaznavamo v vseh izdelčnih kategorijah, predvsem pa je ta opazna v tistih blagovnih segmentih, kjer kupci tradicionalno nakupe raje opravijo v fizičnih trgovinah – dom in vrt, pohištvo, športna oprema.
Amadej Grošelj, podatkovni analitik, pravi: »Trenutni ukrepi spreminjajo nakupne navade Slovencev. Po dveh zaprtjih so se ljudje že navadili na novo realnost in vse pogosteje posegajo po spletnem nakupovanju tudi v kategorijah oz. pri nakupih izdelkov, za katere običajno raje obiščejo trgovine v živo«.
Podatki iz največje platforme za spletno nakupovanje Ceneje.si potrjujejo, da so novi vladni ukrepi imeli velik kratkoročen vpliv na obisk spletnih trgovin. Kaj nas čaka to jesen, bo odvisno izključno od nadaljevanja ukrepov, torej od stopnje precepljenost slovenskega prebivalstva.
Če vas zanima več, ali bi si želeli pridobiti vpogled v omenjeno kot tudi katerokoli drugo kategorijo, nam pišite na podpora@ceneje.si e-mail naslov. Tukaj smo, da vam pomagamo bolje poslovati, zato ne odlašajte 🙂