Marko Srabotnik Pregled spletnega trga v 2015

Marko Srabotnik: predstavitev predavatelja

Marko Srabotnik kot vodja poslovnih rešitev v podjetju Bisnode Slovenija uspešno vodi oddelek, ki skrbi za integracijo bonitetnih informacij v informacijski sistem podjetja (CRM). Bisnode Slovenija je vodilni ponudnik digitalnih bonitetnih informacij v Sloveniji....
Matjaž Robinšak Pregled spletnega trga v 2015

Matjaž Robinšak: predstavitev predavatelja

Matjaž Robinšak je direktor projektov in partner v raziskovalni hiši Valicon. Je specialist za področje storitvenega sektorja in področje informacijsko-komunikacijskih tehnologij, vendar njegov spekter aktivnosti zajema tudi druge industrije. Ukvarja se predvsem s celostno...
Marin Vladović Pregled spletnega trga v 2015

Marin Vladović: predstavitev predavatelja

Marin Vladović je direktor operacij na Ceneje d.o.o. V podjetju skrbi za vse aktivnosti, povezane s sodelovanjem z institucijo EMOTA (The European Multi-channel and Online Trade Association) in podeljevanjem evropskih značk zaupanja na nacionalni...
Maja Perković Kako prilagoditi e-mail marketing komuniciranje življenjskemu ciklu stranke

Maja Perković: predstavitev predavatelja

Maja Perković od leta 2013 živi in dela v Nemčiji pri podjetju Zooplus, kjer je odgovorna za razvoj slovenske spletne trgovine www.zoohit.si. Velika ljubiteljica živali in spletnega nakupovanja je z delom v podjetju uspela...
Boštjan Pernek Zanesljivi sistemi dostave

Boštjan Pernek: predstavitev predavatelja

Delo Boštjana Perneka je usmerjeno na direktni marketing in na področje iskanja logističnih rešitev. Na Pošti Slovenije, ki je največji distributer paketnih pošiljk v Sloveniji in ki dostavi tudi večino blaga, ki je prodano...

Damir Hozdić: predstavitev predavatelja

Damir Hozdić je začel svojo kariero na področju telekomunikacij, kjer je razvijal različne VAS storitve in upravljal portfelje za mobilne plačilne storitve. Njegova zadolžitev je bila implementacija zakonskih predpisov o elektronskem plačevanju na področje...
Marko Čadež Spletni marketing za vztrajno uspešne

Marko Čadež: predstavitev predavatelja

Marko Čadež je na svojem predavanju na konferenci sMind 2015 govoril o spletni analitiki in sistematičnih načinih oglaševanja. Med drugim so bili njegovi poudarki: Kaj deluje in kaj ne – kaj so učinkoviti prodajni kanali? Kako izbrati...
Maurits Bruggink Boosting trust in eCommerce

Maurits Bruggink: predstavitev predavatelja

V spletni prodaji se brišejo nacionalne meje in institucije EU skušajo z različnimi ukrepi pospešiti razvoj enotnega evropskega trga. Generalni sekretar organizacije EMOTA, Maurits Bruggink, je na konferenci sMind 2015 podal odgovore na to,...
Darko Dujič: Potrošnik je postal informiran in preudaren

Mag. Darko Dujič: predstavitev predavatelja

Mag. Darko Dujič je v svoji karieri delal na vodstvenih pozicijah v treh globalnih podjetjih, med katerimi je vsako izmed njih med top 5 v svoji industriji: Google, Mercator, GfK, Interbrew so samo nekatera...
Stefan Jorgensen Conquering commerce

Stefan Jørgensen: predstavitev predavatelja

Stefan Jørgensen je ustanovitelj in direktor izjemno uspešnega globalnega start-upa Itembase.com, ki deluje na področju e-commerca in podpornih storitev. Sebe nekoliko šaljivo poimenuje »danski viking« – sicer res prihaja iz Danske, male države, podobne...

ZADNJE OBJAVE