[TrendKiwi] Poleti pričakujemo 200% povečanje povpraševanja po šolskih potrebščinah!

2841

TrendKiwi analizeTrendKiwi_icon ponujajo vpogled v trende sezonskih blagovnih skupin in napovedi zanimanja potrošnikov za lažje načrtovanje prodajnih in oglaševalskih aktivnosti.

Z zaključkom šolskega leta se je pričel prvi val nakupov šolskih potrebščin. Na portalu za primerjalno nakupovanje ceneje.si smo ob tem pripravili napoved nakupnega vedenja potrošnikov v prihajajočih mesecih. V avgustu pričakujemo do 200-odstotno povečanje zanimanja, podoben trend pa napovedujemo tudi v ostalih povezanih kategorijah, kot so računalniki, pametni telefoni ter pisarniške mize in stoli.

TrendKiwi-dinamika ogledov-šolske potrebščine 2016_final

Slovenci kupujemo potrebščine skozi celo poletje, Hrvati v zadnjem trenutku

Povečanje zanimanja za šolske potrebščine opažamo od maja naprej, glavna sezona z eksponentno rastjo pa se prične junija takoj po zaključku šole in doseže vrh konec avgusta. Junija lani se je zanimanje za šolske potrebščine 2-krat povečalo od letnega povprečja, na vrhuncu sezone pa je bilo 3-krat višje.

Že v predsezoni 2016 smo zabeležili več kot 50-odstotno rast ogledov glede na pričakovano letno povprečje, število uporabnikov, ki raziskujejo ponudbo na spletu, pa se je od lani povečalo za tretjino. Trenuten trend kaže, da se bo število iskanj v avgustu povečalo do 200 odstotkov, število uporabnikov tudi do 3-krat.

šolske potrebščine 2016

Zanimiva je primerjava trendov v kategoriji s sosednjo Hrvaško. Medtem ko slovenski potrošniki raziskujejo kategorijo šolskih potrebščin skozi tri mesece, Hrvati opravljajo last minute nakupe tik pred pričetkom novega šolskega leta.

Splet je glavni vir za raziskovanje v nakupnem procesu – ne glede na lokacijo nakupa!

Jasen trend je, da splet postaja glavni vir za raziskovanje ponudbe šolskih potrebščin, ne glede na to, ali potrošnik nakup zaključi v fizični ali spletni trgovini. Obenem trgovci v kategoriji opažajo, da število spletnih nakupov narašča, saj se na ta način potrošniki izognejo gneči, ki je v času glavne sezone zelo izrazita.

Cene najnižje takoj po koncu šole

Analiza cen, ki smo jo lani opravili na najpogosteje iskanih šolskih potrebščinah, je pokazala, da so bile te najugodnejše v začetku julija. Trgovci svetujejo nakup kmalu po zaključku šolskega leta, saj so takrat starejše kolekcije znižane, nove pa imajo akcijske cene.

TrendKiwi-cenovni razredi-šolske potrebščine 2016

Uporabniki ceneje.si si večinoma ogledujejo potrebščine v cenovnem razredu 20 do 60 €, med znamkami pa po številu iskanj vodi Target.

TrendKiwi-znamke-šolske potrebščine 2016

Ciljni segmenti na spletu so tudi mladi do 24 let in digitalni imigranti

Kar 7 od 10 potrošnikov, ki se zanimajo za nakup šolskih potrebščin, je ženskega spola. Po pričakovanjih jih je največ starih med 25 in 44 let, vendar je splet eden glavnih virov za raziskovanje ponudbe šolskih potrebščin za vse generacije, tudi digitalne imigrante – generacijo, ki je odraščala brez interneta, vendar je sčasoma zaradi priročnosti prevzela spletno tehnologijo.

TrendKiwi-demografska strukturai-šolske potrebščine 2016

Vas zanima več?

Preberite tudi: