Spletna trgovina, ki je znana po zmagah že na naših preteklih tekmovanjih, le da si tokrat niso prislužili le nagrade za najboljšo trgovino v svoji trgovini, ampak so prejeli tudi eno izmed naših večjih nagrad – Web Challenger Award.
Preberite, kako jim to uspeva!
Kakšni so občutki ob dejstvu, da so vas vaši kupci/komisija nagradili?
Vsekakor smo navdušeni. Še posebno zaradi nagrade Web Challenger, na katero sploh nismo ciljali in je pričakovali. Da smo najboljši ne zgolj v naši kategoriji pač pa med vsemi manjšimi trgovci je resnično znak, da se razvijamo v pravi smeri.
Kaj dela vašo spletno trgovino unikatno v primerjavi z drugimi iz kategorije?
Kolikor opažam, je bistvena razlika med nami in žal, kar veliko večino drugih trgovin, v tem, da smo se že pred leti, ko smo šele dobro začenjali, odločili za drugačen pristop. Zavedamo se, da smo trgovec, ki mora za preživetje na koncu nekaj prodati, vendar vseeno našo zgodbo gradimo na vsebini. Tako so danes za nas pisanje člankov, snemanje video vsebin, mailingi, družbena omrežja in podobno nekaj povsem vsakdanjega in vpeljanega v naše procese. In glavni namen večine vsebin, ki jih ustvarimo ni zgolj prodaja, ampak se trudimo izobraziti naše kupce, razbijati tabuje, odpirati oči in jim predstaviti, na kakšne vse načine lahko uživajo, pa se jih večina niti ne zaveda.
Verjamem, da tiste, ki se odločijo postati in nato tudi ostati naši kupci, vsekakor prepriča tudi podpora našim strankam, za katero si prizadevamo, da je tako kot pred nakupom, odlična tudi med in po nakupu.
Kakšni so vaši nadaljnji načrti za razvoj in kako bo vaša trgovina postala še boljša v letu 2021?
Naše spremembe se začnejo že s prvim dnem novega leta, saj se takrat selimo v nove prostore. Za kar 10x bomo povečali naše skladiščne kapacitete, kar nam bo omogočilo, da bomo lahko iz zaloge ponudili še več izdelkov, ter posledično paket do kupca v povprečju dostavili še hitreje. Načrtujemo tudi celovito prenovo spletne trgovine v sklopu prehoda na platformo Magento 2, nadaljujemo pa tudi s širitvijo na tuje trge.
Poleg zmage, kaj še vidite kot prednost tekmovanja Web Retailer Award 2020?
Predvsem smo se na tekmovanja vsa ta leta prijavljali zaradi odziva, ki ga dobimo na eni strani od naših strank, na drugi strani pa od strokovne komisije. To je nekaj, čemur vedno posvetimo pozornost, izluščimo najpomembnejše napake in slabosti ter jih poizkusimo odpraviti. Vsekakor pa je lepo tudi zmagati! 🙂
Kaj so po vašem mnenju ključni izzivi na področju spletne trgovine?
V tem času, ko se nas večina spletnih trgovcev sooča s povečanjem prodaje zaradi zaprtja fizičnih trgovin, je po mojem mnenju to vsekakor logistični del. Zaloge se obračajo hitreje, potrebno je zagotoviti odpremo večjega števila paketov na dnevni ravni, težave in zastoji pa se dogajajo tudi pri dostavnih službah. Menim, da bo ta izrazit trend rasti spletne prodaje ostal tudi po epidemiji, zato se nanj tudi mi že danes pripravljamo.
Kaj menite o dejstvu, da se je tekmovanje prvič odvilo v treh državah hkrati?
Glede na to, da tudi mi delujemo na več tujih trgih, pozdravljamo vse take mednarodne dogodke. Vsekakor je naš cilj, da naslednje leto tekmujemo še s katero od trgovin na tujih trgih.
Imate kakšno sporočilo za spletne trgovce, zakaj naj se prijavijo na tekmovanje?
Predlagam, da se prijavijo v prvi vrsti zato, da dobijo vpogled v to, kaj si dejansko o njih mislijo kupci. Če pa jih bo tekmovalnost spodbudila k temu, da bodo svoje trgovine in storitve še izboljšali, je to samo dodaten plus.
Kaj za vas pomeni ta nagrada in kakšen vpliv bo po vašem mnenju imela na vaše kupce?
Nagrada nam predstavlja pravzaprav neko oznako zaupanja. Priznanje, ki ga lahko pokažemo kupcu in mu s tem damo vedeti, da je nakup pri nas varen in brezskrben. Da je namesto njih že nekdo drug preveril naše storitve in jih ocenil z oceno 5. Tako dobra ocena je znak, da smo vsa ta leta delali v pravi smeri, da razumemo trende in potrebe današnjega kupca. Je velika odgovornost in vzpodbuda, da tudi v prihodnje zagotovimo odlično izkušnjo.
Kako ste se vi spopadli z epidemijo zaradi koronavirusa, ali ste morali narediti kakšne hitre spremembe pri samem delovanju vaše trgovine?
V tem trenutku je na primer naša fizična trgovina zaprta a smo jo izkoristili kot skladiščno/logistični prostor, kjer zaradi povečanega obsega spletne prodaje zdaj skladiščimo dodatno zalogo izdelkov, vzpostavili pa smo tudi dodatna odpremna mesta.
Takih večjih in manjših sprememb je bilo v letu 2020 ogromno. Dogajale so se praktično dnevno in iz danes na jutri. Nekaj so k temu prispevale posledice virusa, nekaj naša hitra rast.
Ampak nam ne predstavljajo večjih težav. Zelo mi je blizu filozofija, da so spremembe edina stalnica v našem življenju. Zato, kar se mene tiče, nikoli ni nič končano ali končno. Vedno so možnosti za spremembe, izboljšave, nadgradnje – in k temu vsak dan strmimo.
Kako vi vidite prepletanje spletne in fizične trgovine in kako oboje kombinirate za najboljši možen izkupiček?
Izhajamo iz spletnega okolja, spletne trgovine. Ko smo pred leti odprli fizično trgovino, smo to naredili, ker smo pri določenem segmentu strank prepoznali potrebo po tem, da nakup opravijo v živo. V naši niši je to pogosto tudi zato, ker nekdo želi ostati povsem anonimen.
Tudi fizično trgovino, tako kot spletno, nenehno razvijamo, izboljšujemo. Tako tudi na tem področju v kratkem pripravljamo nekaj novosti. Vsekakor čutimo močan preplet obeh svetov in v tej smeri bomo svojo prisotnost s fizičnimi lokacijami tudi razvijali. Delamo v smeri hibridnega modela, kjer je v fizičnih trgovinah možno prevzeti spletna naročila, oddati naročilo anonimo, brez spletnega naročanja in osebnih podatkov, ipd.
Seveda tam ne moremo ponuditi tako pestre izbire izdelkov kot jo lahko na spletu, zato so na voljo predvsem tisti najbolj prodajani izdelki. Po drugi strani pa lahko v fizični trgovini ponudimo bolj oseben in pristen pristop k svetovanju in pomoči strankam, ki se iz dneva v dan bolj odkrito na nas obračajo s svojimi težavami, vprašanji in idejami.
Nagrada nam predstavlja pravzaprav neko oznako zaupanja. Priznanje, ki ga lahko pokažemo kupcu in mu s tem damo vedeti, da je nakup pri nas varen in brezskrben. Da je namesto njih že nekdo drug preveril naše storitve in jih ocenil z oceno 5.
Na katerih področjih spletne trgovine vidite v naslednjih treh letih največji napredek oziroma na katera področja se boste sami najbolj fokusirali?
Eno izmed pomembnih področji je zagotovo AI, s pomočjo katerega se bodo trgovine pričele personalizirati in prilagajati posameznemu kupcu. Zakaj bi brskal po kategoriji s 500 izdelki, če te v resnici zanima in je zate primernih zgolj 5.
Vsekakor stavimo tudi na vsebino in predstavitvene materiale, kot so fotografije, 3D prezentacije, video vsebine in podobno. Glede na to, da zaradi epidemije virusa preko spleta nakupuje vse več ljudi, tudi tistih, ki tega prej sploh niso počeli in niso vajeni, je še toliko bolj pomembna dobra predstavitev izdelka z vsemi informacijami, ki jih potencialen kupec potrebuje.
Ena od vaših prednosti je prisotnost na različnih kanalih, kjer lahko stranke najdejo vaše izdelke, kot na primer na Ceneje.si. Kaj se je izkazalo kot glavna prednost prisotnosti vaših izdelkov na omenjenem kanalu za primerjavo ponudb?
Mislim, da formula za uspeh ne leži v enem kanalu, ampak v tem, da je naša prisotnost razpršena na vse možne kanale. Ceneje je za nas vsekakor pomemben partner, ki nam zgenerira lep del mesečnega prometa in nas poveže z novimi kupci.
Želite za konec še kaj dodati?
Še enkrat hvala kupcem, ki nam zaupajo s svojimi nakupi vsa ta leta in hvala strokovni komisiji za vse nasvete in predloge prejšnjih let, ki so nas usmerjala pri izboljšavah, da smo danes lahko na tej točki. In seveda hvala moji ekipi, ki odlično opravlja svoje delo in poskrbi, da vse teče tako, kot mora.