Ne le, da rastejo temperature, ampak tudi povpraševanje po izdelkih za zunanje športe in pnevmatikah.

Slovenci smo narod športnikov, za katerega je značilno udejstvovanje v raznolikih športnih aktivnostih. Vremenske razmere, letni časi ali starost posameznikov ‒ vse to različni dejavniki, ki vplivajo na izbiro športne aktivnosti. V vsaki sezoni spremljamo vrh zanimanja in povpraševanja po specifični športni opremi in tokrat smo na internih podatkih Ceneje.si uspeli videti naslednje …

V začetku pomladi se spletna iskanja potrošnikov premaknejo z zimske športne opreme ‒ na pripomočke za zunanje športe, ki v teh dneh postajajo vabljivi prav toplejših dni. 

Spletne kupce v tem obdobju zanima predvsem oprema za šport, ki je najpriročnejši – tek, zato se osredotočajo na iskanja ustrezne tekaške obutve. Nekoliko manj potrošnikov povprašuje po opremi za golf, a kljub temu omenjeni šport ostaja priljubljen med slovenskimi potrošniki. Tradicionalnemu lovu in povpraševanju po lovski opremi pa se v tem obdobju pridruži tudi množica tistih, ki si želijo obnoviti svojo jahaško opremo ter navdušencev nad lokostrelstvom, ki je v zadnjem letu doživel ponoven razcvet.

Najopaznejši dvig povpraševanja po opremi za zunanje športe je mogoče zaznati že v februarju in marcu, vrh pa doseže v mesecu aprilu. Visoka stopnja povpraševanja po opremi, ki jo potrebujemo za športne aktivnosti na svežem zraku pa se ohrani vse do meseca avgusta.

Tekačice in tekači v mesecu februarju začnejo pospešeno raziskovati ponudbo tekaških copat. Prvi vrh smo lani zaznali že v mesecu marcu, leta prej – in k temu trendu oscilira tudi letošnje leto – pa mesec kasneje, v aprilu in celo maju..

V 2021 so slovenski potrošniki povpraševali predvsem po blagovnih znamkah tekaških čevljev: SALOMON, ADIDAS, NIKE, ASICS in LA SPORTIVA.

V letu 2021 je bilo mogoče opaziti tudi velik porast povpraševanja po opremi za lov. Zaznali smo povečanje za 31 % glede na leto pred tem. Veliko interesa pa je pri potrošnikih očitno vzbudil tudi nov, do sedaj še ne tako priljubljen šport na prostem – lokostrelstvo. Povpraševanje po lokih je za celih 60 % preseglo tisto v letu 2020.

Ko imamo ustrezno obutev na nogah športnih navdušencev, moramo obuti le še naše jeklene konjičke. 15. marec, datum, ki nas vsako leto spomni na menjavo pnevmatik je namreč že jutri! Februarja se povpraševanje začne strmo vzpenjati, saj si potrošniki vzamejo nekaj časa za pregled in iskanje najugodnejših ponudb. Vrh doseže, pričakovano, v prvih dnevih marca. Ravno prav, da se športne družine in pozamezniki odpeljejo v naravo na aktivno preživljanje dni – še dobro, da so si priskrbeli vso potrebno opremo za športe na prostem.

Pripravite se na dvig povpraševanja izdelkov, ki jih ponujate v svoji spletni trgovini – pravočasno. Izberite eno od številnih možnosti izpostavitve izdelkov na , kanalu z največjo možnostjo konverzije. Bodite prisotni v pravem trenutku – ko so potrošniki že v končni fazi nakupa in iščejo ravno vaše izdelke. Kontaktirajte podpora@ceneje.si in prejeli boste vse informacije, ki jih potrebujete.