Spletni trgovec leta 2019 – to so najboljše spletne trgovine v Sloveniji

Na konferenci , je bilo 14. 11. podeljenih 23 nagrad za odličnost v spletni prodaji. Naziv najboljših spletnih trgovin, po mnenju mednarodne strokovne komisije in domačih potrošnikov sta ecco-verde.si in extremevital.com, prva v kategoriji manjših trgovcev, druga pa med večjimi. 

Slovenski trgovci bolj odločni in samozavestni?

Na letošnje tekmovanje Spletni trgovec leta 2019 se je prijavilo rekordnih 266 trgovin, predsednik mednarodne strokovne komisije Matej Kolšek pa je razkril, kako so letošnji tekmovalci presegli vsa pričakovanja.

„V 8 letih organizacije tekmovanja Spletni trgovec leta, se je kvaliteta spletnih trgovin izredno izboljšala. Veseli me, ker tekmovalci upoštevajo nasvete strokovne komisije ter podatke in poročila, ki jim jih dostavljamo po oceni trgovin. Zares se vidi, da nenehno delajo na izboljšanju.”

Tekmovanje Spletni trgovec leta organizira in portal , največji portal za primerjanje cen in ponudb spletnih trgovin. To leto sta dve glavni nagradi prejeli trgovini ecco-verde.si in extremevital.com, vse ostale nagrajence pa si lahko preberete v nadaljevanju.

GLAVNE NAGRADE SPLETNI TRGOVEC LETA 2019

Web Champion Award: extremevital.com

Web champion award: extremevital.com

Web Challenger Award: ecco-verde.si

Web Challenger Award: ecco-verde.si

POSEBNE NAGRADE

1st People’s Choice Award: pikolin.si

2nd People’s Choice Award: natis-shop.com

3rd People’s Choice Award: lovingpaw.si

pikolin.si, natis-shop.com, lovingpaw.si

NAGRADA KOMISIJE

The Shopper’s Mind Committee Award: gamat.si

gamat.si

NAGRADE PO KATEGORIJAH

Avto-moto: silux.si

Računalništvo in elektronika: outletshop.si

Telefonija, avdio in video: gizzmo.si

silux.si, outletshop.si, gizzmo.si

Dom in vrt: vitapur.si

Pohištvo: pohistvo.si

Pisarna in šola: printink.si

vitapur.si, pohistvo.si, printink.si

Lepota in zdravje: ecco-verde.si

Zdrava prehrana in dodatki: malinca.si

Hrana in pijača: Spar Online

Otroška trgovina: hajdi.si

ecoo-verde.si, malinca.si, Spar Online, hajdi.si

Modni dodatki: irisimo.si

Oblačila in obutev: ursanina.si

Športna oprema: extremevital.com

irisimo.si, ursanina.si, extremevital.com

Male živali: mrpet.si

Nakupovalni center: shop.ece.si

Specializirana trgovina: svetuzitka.com

Skupinski nakupi in storitve: posljipaket.si

mrpet.si, shop.ece.si, svetuzitka.com, posljipaket.si

Tri temeljne zadeve – odlična ponudba, odlična podpora in hitra ter ugodna dostava

-„Nagrada nam pomeni potrdilo, da smo na pravi poti, in s to nagrado verjamem, da bomo pri kupcih dobili še dodatno zaupanje.

– „Smo ecommerce podjetje in razvoj spletnih trgovin je naš vsakodnevni kruh, tako da je čas, ki ga namenjamo za razvoj in posodobitev strani, velikega pomena. Naučili pa smo se, da so za uspeh spletne trgovine temeljne tri zadeve – odlična ponudba, odlična podpora in hitra ter ugodna dostava“, nam je povedal Elvis Kenik.

Vsekakor se trudimo, da bi v naši spletni trgovini razvijali funkcionalnosti, ki bodo pripomogle k boljši uporabniški izkušnji naših kupcev

-„Zelo smo počaščeni in hvaležni za obe prejeti nagradi, tako za glavno nagrado kot tudi za nagrado iz panoge. Nagrad ne dojemamo samo kot priznanje za naše trdo delo in pozitivno motivacijo, temveč tudi kot spodbudo in obvezo do naših kupcev. Ter seveda zavezo za splošno nadaljnje dobro delo.

– „Vsekakor se trudimo, da bi v naši spletni trgovini razvijali funkcionalnosti, ki bodo pripomogle k boljši uporabniški izkušnji naših kupcev, pri čemer se pa včasih resnično zgodi, da razvijemo nekaj, česar konkurenca še nima, npr. testiranje in izposoja opreme neposredno na strani, ipd.“, je dodal Aleš Justin.

Kako je potekalo odločanje o zmagovalcih?

Tekmovanje Spletni trgovec leta že 8. leto opravičuje svoj ugled v očeh spletnih trgovcev, ki so se to leto prijavili v rekordnem številu, poleg tega pa vedno bolj pridobiva na priljubljenosti tudi med potrošniki, ki želijo biti prepričani v svoj nakup in izbiro trgovine.

Letošnje tekmovanje je podrlo vse rekorde. Prijavilo se je kar 266 spletnih trgovcev. Vsi prijavljeni trgovci so anketirali svoje kupce o uporabniški izkušnji v njihovi spletni trgovini. Potrebovali so najmanj 50 rešenih anket, da so se sploh lahko kvalificirali v tekmovanje.

Naslednji korak je bilo ocenjevanje trgovin na dveh področjih: zadovoljstvo kupcev in tehnična skladnost trgovine z evropskimi standardi varnega spletnega nakupovanja. Nato so bile tri spletne trgovine iz vsake trgovine uvrščene med finaliste.

Finaliste je ocenila  s 30 člani ter z Matejem Kolškom na čelu (Ceneje.si & Shopper’s Mind). Spletne trgovine, ki so dobile največjo skupno oceno, so postale zmagovalci v svoji kategoriji.

Tukaj si lahko ogledate fotogalerijo.