Gospodarsko razstavišče je pokalo po šivih. To leto je dogodek pritegnil več kot 400 obiskovalcev, med njimi so bili največji strokovnjaki z ecommerce področja v Evropi!
Največja ecommerce konferenca v regiji – , ki se odvija že 8. leto zapored v Sloveniji. Izobraževalno-poslovni in informativni del vsako leto spremlja edinstvena podelitev nagrad za najboljše spletne trgovce v Sloveniji.
Na Gospodarsko razstavišče je prispelo več kot 400 obiskovalcev, tako domačih kot tujih. Med njimi so bili spletni trgovci, ecommerce strokovnjaki, številne stranke in domača podjetja. Čutiti je bilo izjemno pozitivno atmosfero, saj je Ljubljana na ta dan postala glavno središče ecommerca v regiji.
Edinstvena konferenca pri nas z vrhunskim strokovnim znanjem predavateljev
Predavatelji so prispeli z različnih koncev sveta in obudili aktualne teme dinamičnega ecommerce sveta.
Konferenca se je pričela s skladbo Por Una Cabeza izjemnega godalnega kvarteta Magnolija, nato pa je mag. Darko Dujič (izvršni direktor Ceneje d.o.o. in član uprave skupine Heureka) odprl konferenco Ecommerce Day 2019.
Predavanja so bila razdeljena v štiri sklope: Platform Performance, Payments & Fulfillment, Data & Consumer in Cross-Border Growth.
Ključno in uvodno predavanje strokovnjakinje z Baymard Instituta – prvič v Sloveniji!
Predavanja so se začela z Rebecco Hugo z Inštituta Baymard, ki nam je omogočila širšo sliko s področja UX, saj nam je osvetlila različne ugotovitve na podlagi 42.000 ur raziskav s področja UX. Dokaz njihove uspešnosti je tudi ta, da njihove produkte uporablja preko 3000 ecommerce podjetij v več kot 80-ih državah.
Tokrat je bilo na odru tudi nekaj svežine. Urban Cvek, ustanovitelj startupa Influee, nam je predstavil svojo platformo, ki je prav to, kar vse spletne trgovine potrebujejo. Povedal nam je, na kakšen način lahko dobite najbolj primernega influencerja za svojo spletno trgovino ter posledično uspešno promocijo svojih produktov.
Sledilo je predavanje SEO strokovnjaka Petra Mesarca, ki je podrobno povedal, kako pravilno izdelati spletno stran.
Ostala velika imena, ki so nastopila so bila Luka Gabrovšek, Aleksander Majhen in Michael Fabisiak.
Osrednji del predavanj – Data & Consumer
Ta sklop je odprla strokovnjakinja iz Googla Metka Svetlin s predavanjem Understanding the smart shopper and optimizing shopping strategy. Veliko zanimanje je vzbudil strokovnjak iz podjetja Segmentify, ki je dokaz, da je možno doseči 20-odstotno povečanje prihodkov, 9-kratno povečanje ROI in 30 % višji AOV.
Eden izmed predavateljev je bil tudi mag. Darko Dujič, ki je tudi odprl konferenco. Nastopil je z zanimivo temo, in sicer Kaj nam razkriva povpraševanje uporabnikov o blagovnih znamkah. Na njegovo predavanje se je navezala strokovnjakinja iz podjetja DataDo s predavanjem Consumer demand facts you always wanted to know but you didn’t know whom to ask.
Na konferenci se je zvrstilo 15 predavanj. Poleg omenjenih je svoje znanje z nami delilo še nekaj odličnih predavateljev, ki so s svojim vrhunskim nastopom ter najnovejšimi ecommerce trendi obiskovalcem dvignili motivacijo ter posredovali aplikativno znanje dodane vrednosti, ki ga lahko že naslednji naslednji dan uporabijo v službi: Giovanni Bonanno, Clémence Viviani, Viktor Filonenko, Andraž Repar in Maja Voje.
Celoten dogodek je vodil moderator Gregor Murn.