
Če želite doseči nadaljnjo rast poslovanja, morate hitro začeti razmišljati o spletni prodaji na tuje trge.
»Spletni trgovci bodo morali biti v prihodnje pripravljeni premagati ovire, kot je na primer dostava in podajanje osnovnih tehničnih informacij v drugih jezikih,« pojasnjuje Darko Dujič, izvršni direktor Ceneje d.o.o.
V druge EU države prodaja manj kot desetina podjetij
Po podatkih zadnje raziskave Evropske komisije je bilo lani na ravni celotne EU podjetij, ki prodajajo v druge EU države, samo 8 %, Slovenija se z 11 % uvršča nad evropsko povprečje, pri naših južnih sosedih pa je takih podjetij nekaj čez 9 %. Rezultati jasno kažejo, da čezmejna spletna trgovina še zdaleč ni dovolj razvita.
»Če slovenski spletni trgovci razmišljajo o internacionalizaciji že zelo zgodaj v svojem razvoju, imajo velik potencial, da presenetijo in uspejo z zelo poenostavljenim poslovanjem, optimiziranim v majhnem poslovnem okolju. Danes želi vsakdo povsod po svetu imeti dostop do katerega koli izdelka in trgovci bodo morali delovati mednarodno,« je poudaril Stefan Jørgensen, direktor uspešnega globalnega start-upa Itembase.com, na konferenci o spletnem nakupovanju sMind, na kateri se je novembra 2015 zaključil projekt Spletni trgovec leta.
Z enim korakom se lahko razširite na tri trge!
Ceneje d.o.o. vam ponuja edinstveno priložnost hitre in enostavne širitve v tujino. Z vodilnimi portali za primerjalno nakupovanje v Sloveniji, Hrvaški in Srbiji omogočamo, da spletnim kupcem v celotni regiji predstavite pravo vrednost svojih ponudb.
Darko Dujič za prihodnosti napoveduje dodatne širitve: »Trenutno je podjetje Ceneje aktivno na treh trgih. Nikakor ne bomo zastali in imamo v načrtu nadaljnji razvoj, ki lahko pomeni vstop na nove geografsko zanimive trge.«






























