Zaupanje je brez dvoma eden najpomembnejših faktorjev, na podlagi katerega se potencialni kupec odloči za nakup ali pa si v nakupnem procesu premisli. Potrošniki kupujejo le pri trgovcih, ki jim zaupajo, to pa je še toliko bolj pomembno v digitalnem okolju, kjer kupec nima fizičnega stika z vami. K sreči obstajajo oznake, ki potrošnikom potrjujejo, da ste zanesljiv trgovec, vam pa omogočajo izboljšanje prodaje ter manj zapuščenih košaric. Raziskave kažejo, da kar trije od petih evropskih potrošnikov zaupajo trgovcu, ki ima oznako zaupanja! Že imate novo nacionalno oznako zaupanja CERTIFIED SHOP?

Nezaupanje kot ključna ovira razvoju spletne trgovine

Po podatkih raziskave Shopper’s Mind, ki poteka v izvedbi podjetja Ceneje d.o.o. in raziskovalne agencije Valicon ter je novembra 2015 zajela izkušnje čez 33.000 slovenskih uporabnikov spleta, se nezaupanje še vedno kaže kot ena glavnih ovir za nadaljnji razvoj spletnega nakupovanja v Sloveniji.

Več kot 40 % slovenske spletne populacije, ki ne kupuje na spletu, pravi, da zaradi nezaupanja ne želi puščati osebnih podatkov na spletu, tretjino skrbi zloraba kreditne kartice, enak delež jih trdi, da nakupom na spletu enostavno ne zaupajo. Petina vprašanih meni, da je s trgovci na spletu težje reševati morebitne težave, enako število trdi, da so spletni kupci manj zaščiteni.

Razlogi za zavračanje spletnega nakupovanja v Sloveniji:

zakaj nekateri še vedno ne nakupujejo na spletu_finalVir: Shopper’s Mind Slovenija, raziskava spletnega nakupovanja v partnerski izvedbi Ceneje in raziskovalne agencije Valicon, november 2015, ob uporabi spletnega panela “JazVem”, n=5.055, uporabniki spleta

Rešitev ponujajo oznake zaupanja

Oznake zaupanja so zelo učinkovito orodje za spodbujanje zaupanja potrošnikov (spletnim) trgovcem. Razumevanje koncepta zaupanja je ključno za vse trgovce, tako za nepoznane ponudnike, ki ga morajo še zgraditi v očeh potencialnih strank, kot tudi za že uveljavljene trgovce, ki si prizadevajo vzdrževati zaupanje in zvestobo obstoječih kupcev.

Oznake zaupanja lahko opredelimo kot elektronske oznake, ki potrjujejo skladnost trgovca s standardi na področju zanesljivosti in varovanja zasebnosti ter dobrimi poslovnimi praksami.

Na ta način pomembno vplivajo na povečanje konverzij, obenem pa predstavljajo edinstveno dodano vrednost za kupce, saj kažejo, da:

  • trgovec kvalitetno skrbi za svoje kupce in stalno spremlja njihovo zadovoljstvo,
  • se skrb trgovca za kupca ne ustavi pri opravljenem nakupu, ampak predstavlja nenehen proces, ki zagotavlja, da se stranke zadovoljne vračajo in zgradijo odnos zaupanja ter zvestobe,
  • ima trgovec urejen etični kodeks poslovanja ter vzpostavljene ustrezne sisteme obravnavanja pritožb in sporov.

Kako oznake zaupanja vplivajo na nakupne odločitve?

Spletna raziskava v izvedbi ECC-Net (Zveza evropskih potrošniških centrov) je leta 2012 v 19 državah članicah EU preverjala, kako oznake zaupanja vplivajo na nakupne odločitve potrošnikov in njihov odnos do trgovca.

grafi-oznaka-zaupanja-pomembno-01

 

Izkazalo se je, da so evropski potrošniki dobro seznanjeni z obstojem oznak zaupanja in njihovim pomenom, saj se je 69 % vprašanih strinjalo, da je za trgovca pomembno, da ima oznako zaupanja, kar šest od desetih pa jih je razkrilo, da zaupajo trgovcem, ki imajo objavljeno oznako zaupanja, čeprav jih ne poznajo. 

grafi-oznaka-zaupanja-trgovcu-02
Rezultati ECC-Net raziskave so pokazali tudi razloge, zakaj potrošniki med spletnim nakupovanjem iščejo potrdilo zanesljivosti:

grafi-oznaka-zaupanja

Dejstvo je, da če vam potencialne stranke ne zaupajo, pri vas ne bodo opravile nakupa, zato je za vaše poslovanje ključno, da pridobite oznako zanesljivega trgovca!

Izberite oznako CERTIFIED SHOP!

Želite kupcem omogočiti hitre in brezskrbne nakupe? Hočete, da se vaši kupci počutijo varne in se zadovoljni vračajo, obenem pa želite čim manj negativnih mnenj na račun nezadovoljnih strank? Vam je enostavnost reševanje reklamacij pomembna?

CERTIFIED SHOP je nacionalna oznaka, ki potrjuje, da ste varna in zanesljiva trgovina ter da vam kupci lahko zaupajo. Označuje tiste spletne trgovce, ki poslujejo v skladu s standardi, predstavljajo primere dobrih praks ter s tem nudijo visoko kakovost storitev, obenem pa je edina oznaka zaupanja v regiji, katere kvaliteto je prepoznala in podprla evropska krovna organizacija EMOTA.

Nacionalna avtoriteta Shopper’s Mind – sMind kot neodvisna organizacija v postopku pridobivanja oznake preverja naslednje kriterije:

  • tehnične lastnosti trgovine
  • skladnost s standardi
  • dobronamernost
  • zadovoljstvo kupcev
  • strokovnost
  • varnost po opravljenem nakupu

Pridobite zaupanje kupcev in povečajte konverzije! Kontaktirajte nas prek spodnjega obrazca in postanite zanesljiv trgovec: