sMind zapolnjuje vrzel v znanju, ki nas ločuje od uspešne prihodnosti

Nedvomno se je poslovanje v zadnjih desetih letih mnogo bolj spremenilo kot v predhodnih stotih. Izjemen razvoj in penetracija uporabniške tehnologije ter spleta povzročata temeljne premike razmerij v verigi vrednosti. Žal se še vedno velik del podjetij ukvarja z razumevanjem in sprejemanjem dejstva, da se spremembe dejansko dogajajo. Še bolj zastrašujoče je, da velik del managerjev poskuša rešiti spremembe okolja z zastarelimi poslovnimi modeli. Utopično je pričakovati, da boš z enakimi pristopi naredil nekaj novega.

Vloga proizvajalca, upravljalca znamke, trgovca in potrošnika ni več tako jasno opredeljena, kot je bila nekoč. Vsi smo del velikega vrtinca sprememb v verigi, ki jo vodijo tehnologija in informacije kot orodja in vsi mi, potrošniki in kupci, kot nosilci sprememb. Neprestano imamo pri sebi pametne telefone, smo ves čas povezani in želimo več in več informacij, ki nas bodo prepričale, da smo se pravilno odločili. Po drugi strani pa na delovnem mestu še vedno ne zmoremo preseči kalupa starih procesov in pogledov na uporabniško dinamiko.

V resnici si moramo priznati, da so spremembe vedenja posameznika veliko bolj spontane kot spremembe, ki se dogajajo v organizacijah, kjer je nagnjenost k tveganju in preizkušanju novih rešitev, povezana z neuspehom in s tem skoraj ničelna.

Raje si brezbrižno priznajmo, da bolj kot se ukvarjamo z ohranjanjem obstoječega stanja, bolj smo blizu svojemu neizogibnemu propadu.

To je realnost, ki ji ne moremo ubežati. Prvi pogled in »traditional thinking« mogoče le nista tako relevantna. Morda se nekomu na prvi pogled zdijo vertikalni iskalniki ali primerjalniki nepomembni, a več kot tretjina od 1,5 milijona spletne populacije v Sloveniji, ki mesečno obiskuje naš portal Ceneje.si za pomoč pri informiranem nakupovanju, potrjuje ravno nasprotno. To ni trend, temveč zrela faza nakupnega vedenja, ki jo je mogoče opazovati v celotnem spletno razvitem svetu. Takšna stičišča so nove tržnice, nakupni vodiči, viri hitrih in relevantnih informacij.

Ravno ta vloga nam narekuje, da svoje izkušnje delimo naprej in da Shopper’s Mind – sMind postane stičišče idej, informacij in dobrih praks, ki bodo omogočile vsem uporabnikom, da postanejo še bolj konkurenčni ter ustrezno sledijo trendom in razvojnim premikom na tem področju v naslednjem desetletju.

V podjetju Ceneje d.o.o. se skupaj z našimi partnerji že vrsto let ukvarjamo s takšnimi temami in poskušamo iskati vzorce razvoja poslovanja in nakupnih procesov, ki posegajo v vse temeljne odločitve pri vzpostavitvi sodobnih prodajnih kanalov. Seveda želimo hkrati s prakso spreminjati okolje!

Naš prispevek k razvoju sodobnih poslovnih procesov v regiji je Shopper’s Mind – sMind, ki je obenem odraz sodelovanja z vodilnimi evropskimi institucijami pri razvoju zaupanja v spletno trgovanje in pospeševanju čezmejnega trgovanja na spletu. Dodatno so vsebine rezultat poglobljenih analiz nakupnega vedenja ter naše iniciative za promocijo in razvoj znanja na področju spletne trgovine.

Že štiri leta zapored poglobljeno proučujemo navade potrošnikov v Sloveniji in na Hrvaškem TER dobro poznamo sodobne nakupne procese, kar nam zagotavlja edinstveno znanje, do katerega sicer težko dostopamo.

Shopper’s Mind – sMind je namenjen trgovcem, tako v tradicionalnih kot spletnih kanalih, upraviteljem znamk ter vsem ponudnikom podpornih storitev, ki bodo s pomočjo relevantnih informacij, idej, dobrih praks in analiz izboljšali svojo konkurenčnost.

Pokriva tri glavna področja informacij: trende na slovenskem in regijskem spletnem trgu, najboljše prakse na področju večkanalne prodaje ter podatke raziskav, ki dajejo vpogled v dinamiko spletnega nakupovanja. Stičišče znanja bomo gradili iz dneva v dan, dinamično, kot se to spodobi za splet, in veseli bomo dobrih praks, odličnih prispevkov, komentarjev in naprednih idej, ki bodo skupaj z nami gradili to edinstveno bazo znanja!

Deli
Prejšnji članekZmagovalci tekmovanja Spletni trgovec leta 2015
Naslednji članekPlatforma za spletno reševanje sporov za slovenske spletne trgovce še ne deluje!
Mag. Darko Dujič je v svoji karieri delal na vodstvenih pozicijah v treh globalnih podjetjih, med katerimi je vsako izmed njih med top 5 v svoji industriji: Google, Mercator, GfK, Interbrew so samo nekatera najpomembnejša. V začetku leta 2015 je prevzel vodenje Ceneje d.o.o., dinamičnega podjetja, ki upravlja največje spletne portale za primerjalno nakupovanje v regiji. Kot direktor internetnega storitvenega podjetja in strokovnjak za vzpostavitev “omni channel” poslovnih modelov in transformacije poslovanja v digitalnem/mobilnem svetu je v svoji poslovni karieri predaval na številnih dogodkih v srednji Evropi.