Povečan obseg prostega časa v preteklih mesecih se je pri potrošnikih odražal na različne načine. Nekateri so ustavitev določenih dejavnosti in spremenjene vzorce vedenja, tudi nakupnega, videli kot izvrstno priložnost za osebnostno rast ter posvečanju sebi in svojim bližnjim. 

Spet drugi so v obdobju soočanja z novo nastalo realnostjo potrebovali več sprostitve in morda celo preusmeritev misli o negotovi prihodnosti. To se je odražalo tudi v iskanju različnih načinov razvedrila ter zabavnih dejavnosti v domačem okolju. Karkoli je bil že povod, na smo s pomočjo naših internih podatkov zaznali izjemno rast povpraševanja po igralnih konzolah in računalniških igrah.

Sezono povečanega povpraševanja (tipično v jeseni) je nov nakupovalni trend, zaradi izrednih okoliščin – spodbudil že v spomladanskih mesecih.

Opaziti pa je bilo tudi mogoče porast zanimanja za komplementarne oziroma dopolnjujoče izdelke, ki so si jih ‘gamerji’ skušali priskrbeti za nemoteno preživljanje časa za zasloni, konzolami in z volani v rokah. Največ teh izdelkov najdemo v kategoriji Računalniške opreme – igralni pripomočkui, VR očala, dodatki za igralne konzole, kabli in konektorji … Nekaj pa jih je tudi v blagovnem segmentu Pisarna in šola, kjer so si kupci udobje med igranjem video igric doma želeli zagotoviti z nakupom udobnega pohištva. Tako smo opazili 114-rast povpraševanja po pisarniških stolih in 185-odstoten porast v segmentu pisarniških miz, kar je bilo mogoče pripisati tudi selitvi pretežnega dela in šole v domače okolje, o čemer smo v preteklih mesecih že pisali.

Kot smo omenjali in izpostavljali že v preteklih analizah, se letošnji prodajni trendi razlikujejo od trendov preteklih let. Minulih nekaj sezon se je večje povpraševanje po igralnih konzolah, VR očalih ter vseh dopolnilnih izdelkih začelo povečevati konec meseca oktobra, doseglo vrh v novembru ter se počasi umirilo s koncem meseca decembra. Tokratni nakupovalni trend, ki se je oblikoval zaradi izrednih okoliščin pa je k razmisleku o preživljanju večjega dela svojega časa pred monitorji spodbudil že v spomladanskih mesecih. A vendar so se najverjetneje za nakup tovrstne opreme odločali novi navdušenci, ostali pa se bodo počasi pripravili na glavno, že uveljavljeno sezono jeseni.

Kliknite za povečavo in se s puščicami pomikajte med slikami

Zaradi vsakoletnih trendov se je smiselno pripraviti na porast povpraševanja že pred samim dvigom zanimanja, kar pa je ob novih spremembah nakupnih navad, ki smo jim lahko priča v jeseni – še toliko pomembneje. Optimalno vidnost si zato zagotovite z oglaševanjem na največji platformi za spletno nakupovanje .

KJE LAHKO OBJAVIM SVOJE IZDELKE?

Za še več podobnih vsebin se prijavite na naše tedenske e-novice, s katerimi vas bomo seznanjali s trendi in vam pomagali pri rasti spletne prodaje.