
Zveste, stalne in zadovoljne stranke morajo biti glavno vodilo vsakega dobrega podjetja. Vse, kar ponujamo, naj bodo to storitve ali produkti, mora imeti eno samo in najpomembnejše vodilo – dodano vrednost za naše stranke. Kako lahko poleg predstavitve svojih izdelkov in prodajnih ter marketinških dejavnosti še poskrbite za njih? Kakšno obliko naj to sporočilo prevzame in kateri načini komuniciranja z našimi zvestimi strankami so najučinkovitejši? Preberite v nadaljevanju …
Tedenski newsletter je lahko učinkovit način ohranjanja komunikacije s svojimi strankami. Vsaka newsletter kampanja pa je nova priložnost za utrditev svojih kupcev v prepričanju, da vaše poslovanje sega dlje od običajnih prodajnih ciljev. Pokažite, da ste za svoje zveste kupce pripravljeni narediti tisti znani extra mile ter znate prepoznati ter jim posredovati različne tipe dodanih vrednosti zanje. Naj bo vaše nagovarjanje usmerjeno v korist stranke, vsebine, ki jih posredujete pa take z visoko stopnjo koristnosti.
Ko opravite prvi del naloge, torej že prepoznate vredne vsebine in jih želite posredovati, ste že na pol poti. Točno na tej točki pa vam bo izjemno koristil razmislek o formi, ki bo imela največji, pozitiven učinek na prejemnika, kupca oziroma bralca. Ne želite si označitve vaših poslanih kot nerelevantnih in poslanih med nezaželeno pošto ali celo odjave prejemnikov od vašega rednega newsletterja.
V digitalnem sporočilu, ki zavzema neprodajni prostor v marketinški komunikaciji, se se za najuspešnejše, tiste, ki dosežejo največji odziv pri prejemniku, izkazale naslednje oblike:
1. Video vsebine
Video vsebina, dodana v newsletter lahko poveča število klikov kar za 300 % (vir: Emma) in zadnja leta občutno pridobiva na priljubljenosti. Pomembno dejstvo, ki se ga je vredno zavedati, pa je – kakovost posnetka, zato poskrbite za najboljšo produkcijo, kot si jo lahko privoščite, vsekakor pa pridobite mnenje o samem izdelku. Poskrbite pa tudi za zanimive in motivirajoče vsebine, recimo demo novega produkta ali storitve, zamisli o dodatnih možnostih uporabe kupljenih izdelkov ali morda posnetke dostave ali odvijanja paketov z vašimi izdelki.
2. Vsebine z animiranimi GIF-i
Animirana prodajna sporočila lahko v izjemno kratkem času pritegnejo pozornost prejemnika ter prekašajo v priljubljenosti statične slike. Poiščite zabavne in informativne GIF-e, ki bodo vašim kupcem ob pozitivni asociaciji z vašo trgovino – tudi polepšali dan. Gibljive sličice lahko ustvarite z uporabo profesionalnih softwear-ov ali pa preprosto uporabite enostaven GIF generator, kar nekaj jih je na voljo celo brezplačno. V mislih imejte še eno zlato pravilo: manj je več! In ohranite ostalo vsebino sporočila tekstovno in statično.
3. Sporočila z osebnimi mnenji
Raziskave kažejo, da lahko mnenja kupcev v mailu povečajo prodajo za kar 2-krat, število klikov pa kar za več kot 3-krat. V koliko niste popolnoma prepričani, kaj zanima vaše kupce, uporabite redna sporočila za učinkovito pridobivanje povratnih informacij. Uporabite Google Form, ankete SurveyMonkey ali podobna orodja, s katerimi lahko v kratkem času in v uporabniku prijazni obliki pridobite zadostno število mnenj svojih strank ter s tem pridobite natančnejši vpogled v želje in potrebe svojih kupcev. Spoznajte jih in jim posredujte to, kar potrebujejo!