Black Friday ali črni petek je med potrošniki v Ameriki, zadnja leta pa vse bolj tudi v Evropi, znan po neverjetnih znižanjih in možnostih za prihranke. Sledi mu Cyber Monday, ki prinaša predvsem ugodnosti na spletu, oba dneva pa sta nekakšen uvod v božično-novoletne nakupe in s tem najpomembnejše nakupovalno obdobje leta. Še niste razmišljali, da bi za svoje kupce pripravili posebno Black Friday in Cyber Monday ponudbo? V nadaljevanju članka preverite, zakaj se vam o tem vsekakor splača razmisliti!

Veste, koliko so potrošniki pripravljeni zapraviti na črni petek?

Po podatkih usnews.com je lani na ta dan v fizičnih in spletnih trgovinah nakupovalo kar 55 % Američanov, torej 136 milijonov potrošnikov. Zapravili so 2,4 milijarde dolarjev, delež nakupov na spletu pa se je v primerjavi z letom 2013 povečal za 25 odstotkov.

Black Friday in Cyber Monday vse bolj globalna

Oba »praznika« postajata v zadnjih letih globalna, saj nore popuste ponujajo trgovci po vsem svetu. Tudi v državah, kjer Black Friday med potrošniki ni široko sprejet, obstaja veliko priložnosti za rast – na primer v Franciji so trgovci, ki so v letu 2014 na črni petek pripravili posebne popuste, zabeležili 82% rast prodaje glede na dan prej.

V zadnjih letih se je poleg Black Friday-a uveljavila tudi njegova nekoliko bolj spletna različica, Cyber Monday, ki ga zaznamujejo znižanja v spletnih trgovinah. Trgovci, ki na ta dan ponujajo privlačne popuste in potrošnikom omogočijo “early-bird” novoletne nakupe, beležijo znatno rast prodaje. Na Criteo blogu pišejo, da so lani na Cyber Monday nekateri evropski trgovci prodali tudi do 70 % več kot pretekla leta, ko na ta dan niso pripravili posebnih ponudb.

Največje nakupovalno obdobje v letu izkoriščajo tudi slovenski trgovci –
ste zraven?

Trend se v zadnjih letih pojavlja tudi v Sloveniji in izkoriščajo ga najvidnejši spletni trgovci, kot so Top Shop, Sensilab, Domenca, Mimovrste, Vitalabo, Comshop, Click2Chic, Gizzmo, GA+ kuhinje in drugi.

“Nakupovalna dneva leta”, kot se pogosto poimenuje Black Friday in Cyber Monday, bosta letos 25. in 28. novembra.

Pridružite se najvidnejšim trgovcem!

Ker se tudi slovenski trgovci zavedate vrednosti, ki jo prinašata Black Friday in Cyber Monday, je vodilni slovenski portal za primerjalno nakupovanje, ceneje.si, za potrošnike pripravil posebno spletno stran, na kateri lahko na enem mestu poiščejo vse vroče ponudbe – super.ceneje.si.

Izkoristite sinergijo obeh nakupovalnih dni, ki skupaj sestavljata 10-dnevno intenzivno nakupovalno obdobje!