Razmišljate o širitvi trgovine na Hrvaško? Ste že prisotni na hrvaškem trgu in hočete bolje spoznati tamkajšnje spletne kupce? Obiščite zaključek tekmovanja Web trgovac godine 2016!

Konferenca sMind, ki bo potekala 6. aprila v Zagrebu (Double Tree by Hilton), vam ponuja edinstveno priložnost vpogleda v trende in dinamiko na hrvaškem spletnem trgu!

Lani smo trgovcem omogočili vpogled v izkušnje več kot 20.000 hrvaških spletnih kupcev

Po uspešni prvi izvedbi tekmovanja Shopper’s Mind – Spletni trgovec leta (Web trgovac godine) na Hrvaškem, ki je lani potekal v organizaciji Ceneje d.o.o. in pripadajočega hrvaškega portala jeftinije.hr, smo letos zaključni dogodek projekta razširili v sMind – strokovno konferenco o spletnem nakupovanju.

Obiščite sMind konferenco 6. aprila v Zagrebu »

Udeležence čakajo 3 sklopi zanimivih vsebin

  • predavanja strokovnjakov, ki bodo med drugim razkrili, kje v svojem poslovanju izgubljate denar
  • vpogled v sveže rezultate največjega raziskovalnega projekta s področja spletnega nakupovanja v regiji, ki je lani zajel več kot 20.000 hrvaških spletnih kupcev – Shopper’s Mind v partnerski izvedbi Ceneje in raziskovalne agencije Valicon
  • razglasitev najboljših praks hrvaških trgovcev na spletu 

Zakaj se udeležiti konference sMind?

Dobili boste odgovore:

  • ali dovolj poznate hrvaške spletne kupce in kaj se lahko od njih naučite za izboljšanje prodaje
  • katere odločitve sprejme obiskovalec, preden postane vaš kupec
  • katere dinamične spremembe lahko pričakujete v 2016 zaradi prihoda pomembnih novih igralcev na hrvaški trg

Več o sMind konferenci »

Obiščite konferenco sMind in izvedite, kako lahko uspešno dosežete hrvaške spletne kupce!