Preberite intervju s trgovino Funky.si, ki je osvojila naziv Spletni trgovec leta 2015 v kategoriji Za otroke.
Kaj menite, da je odločilno za uspeh vaše spletne trgovine? Kaj pri vas kupci najbolj cenijo?
Odnos do stranke. Stranka mora dobiti občutek da je za tebe človek, ki nekaj potrebuje, si želi, ti ji pa to pomagaš doseči. Ne sme dobiti občutka, da je »Kupec 12235«. Prepričan sem, da je to tisto, kar nas je postavilo pred konkurente. In občutek je neprecenljiv, ko se mikro družinsko podjetje, poganjano izključno z lastnimi prihranki postavi pred multinacionalko s praktično neomejeni resursi. To je tudi pokazatelj, da ljudje cenijo odnos človek – človek, to, da si pripravljen stranki stopiti naproti, tudi če v tistem trenutku nimaš dobička; od tega, da ko se stranka na tebe obrne z vprašanjem, ji ponudiš jasen odgovor. In to, sem prepričan, je tisto, kar je pomembno – posel zgrajen na odnosih.
Stranka ne sme dobiti občutka, da je »Kupec 12235«
Kako navezujete stik s kupci in na kakšen način jih obdržite? Katere so lastnosti, po katerih se ločite od konkurence?
Po občutku 🙂 V tem odnosu in stiku s strankami je strokovnjakinja Ana. Včasih zadevo skomunicira tako, da se v primeru reklamacije na koncu stranka skoraj opraviči, ker ima reklamacijo.
Stranki ne moreš poleti prodajati zimske opreme, pozimi pa kopalk. Včasih karikirano pa počenjamo ravno to – pritiskamo in pritiskamo s stvarmi za katere se stranka trenutno ne zanima. Sliši se morda hecno, ampak ne smemo prodajati, nihče ne mara prodajalcev; vsak pa rad vidi, da se najde nekdo, ki mu je mar za njegovo težavo in ima zanjo tudi rešitev. Ni pa univerzalnega recepta kako doseči to, da nisi vsiljiv, si pa vseeno tam ko stranka potrebuje tisto, kar ponujaš, oziroma ko to potrebuje, si ti njena prva misel.
Kakšen je bil vaš največji izziv, odkar imate spletno trgovino?
Tudi v spletnem poslovanju velja Paretovo načelo. Mislim da je to vsakodnevni največji izziv. Kako čim bolj eliminirati izzive, ki ti poberejo večino časa, prinesejo pa bolj malo. Prepričan pa sem, da so naši izzivi precej podobni kot od vseh ostalih. Vsi spletni trgovci se borimo z včasih zastarelo, včasih nerazumno zakonodajo, neprevzetimi pošiljkami, visokimi stroški pošiljanja … Za posladek pa se gremo »spočiti« še v Googlov živalski vrt 🙂
V spletno poslovno okolje je nujno vnesti neke standarde in omejitve, da ne more ravno vsak, ki ima 5 minut časa, odpreti spletne trgovine
Kako menite, da bo naziv Spletni trgovec leta vplival na vaše poslovanje?
V projektu sedaj sodelujemo četrto leto. Drugo leto smo dobili pohvalo za največji napredek, sedaj pa 2. leto zapored naziv Spletni trgovec leta. To daje potrditev, da kar počenjamo, počenjamo prav. Bistvo vsega je, ostati na tej poti, vendar jo še dodatno optimizirati in izpopolniti. Pripravlja pa se seveda nekaj večjega. Mogoče že letos, vsekakor pa v začetku leta 2016. S tem projektom bomo sektor ponudbe igrač še bolj približali ciljni publiki – »rišemo nasmehe«.
Kakšen je po vašem mnenju učinek projekta Spletni trgovec leta za slovenski spletni trg?
Ne morem primerjati, kakšni bi bili odzivi ljudi, če ne bi bili vključeni v ta projekt. Vsekakor pa je nujno tudi v spletno poslovno okolje vnesti neke standarde in omejitve v tem smislu, da ne more ravno vsak, ki ima 5 minut časa, odpreti spletne trgovine, prodajati na črno, ko pa ne gre več, pa pustiti za seboj.