Ecommerce Day 2017, Zagreb – Fotografije in utrinki

V dvorani KRAŠ Auditorium v Zagrebu je 5. aprila 2017 potekala največja konferenca s področja spletnega nakupovanja, Ecommerce Day 2017, ki je na enem mestu združila več kot 150 ecommerce strokovnjakov. Udeleženci so prisluhnili izvrstnim mednarodnim strokovnjakom in prvi izvedeli, kdo so najboljši spletni trgovci na Hrvaškem, ki so osvojili prestižne nazive v okviru tekmovanja Web trgovac godine 2017 v organizaciji podjetja Ceneje d.o.o.

Vpogled v trende najbolj dinamičnega segmenta trgovine

Udeleženci konference, ki so jo podprli Mastercard, Hrvatska Pošta in Udruga eCommerce Hrvatska, so dobili edinstvene informacije o trendih na področju ecommerca, najbolj dinamičnega sektorja trgovine z ogromnim potencialom za rast. Po napovedih portala Statista se letos na Hrvaškem pričakuje 9-odstotno rast prihodka od spletne trgovine, ki naj bi znašal preko 380 milijonov €.

V uvodnem predavanju je dr. Željko Ćurić (O.K. Consulting), strokovnjak s področja psihologije nakupovanja, razkril, kaj potrošnike motivira k nakupu, Srđan Erceg (HUGE Media) pa je v nadaljevanju podal napotke, kako optimirati uporabniško izkušnjo.

Odlične primere dobrih praks so predstavili tisti, ki so v tem najboljši – izvrstni strokovnjaki s področja spleta: Nebojša Grbačić (Sadržajna agencija Cvoke) in Nenad Vukušić (Od riječi), Vice Božić iz agencije GoAds ter Matija Torlak iz slovenskega Big Banga-a. V predavanju Darka Dujiča, direktorja podjetja Ceneje d.o.o., z naslovom State of Ecommerce Mind – Hrvatska 2017 so udeleženci prvi dobili vpogled v najnovejše rezultate največje raziskave spletnega nakupovanja na Hrvaškem in v regiji, Shopper’s Mind 2017.

Obiskovalce je skozi celotno dogajanje odlično popeljala moderatorka Iva Šulentić, med odmori pa so lahko izkoristili edinstveno priložnost za mreženje. Oglejte si 100 izbranih fotografij s konference »

9 od 10 hrvaških spletnih uporabnikov je že opravilo nakup na spletu!

Raziskovalni projekt Shopper’s Mind, ki ga podjetje Ceneje d.o.o. izvaja skupaj s partnersko raziskovalno agencijo Valicon, je letos zajel mnenja 22.437 spletnih uporabnikov. 4.125 anket je bilo opravljenih na reprezentativnem vzorcu panela JaZnam, 18.312 s pomočjo trgovcev, ki so sodelovali v tekmovanje Web trgovac godine 2017.

Letošnji rezultati so še posebej zanimivi, saj razkrivajo zanimivo dinamiko, ki je v preteklem letu zaznamovala hrvaški spletni trg. Med drugim so pokazali, da:

  • pogostost spletnega nakupovanja na Hrvaškem iz leta v leto vztrajno narašča. Letos vsaj enkrat mesečno nakupuje že skoraj polovica spletne populacije – dobrih 10 % več kot leta 2015
  • ima izkušnjo s spletnim nakupovanjem že 91 % spletnih uporabnikov, na drugi strani nadalje upada število tistih, ki ne nakupujejo na spletu, saj je takih le še slaba desetina
  • je računalnik še vedno glavna naprava za zaključek nakupa za kar 8 od 10 spletnih kupcev, vendar pa podatki jasno kažejo rast vpliva mobilnih tehnologij, saj na tablici ali pametnem telefonu nakup zaključi že skoraj petina vprašanih

Raziskava Shopper’s Mind ponuja edinstveno znanje o tem, kateri so vodilni spletni trgovci v Sloveniji in na Hrvaškem, katere so blagovne skupine z največjo rastjo na spletu ter kako se skozi leta spreminjajo nakupne navade potrošnikov.

Za več zanimivih izsledkov raziskave Shopper’s Mind 2017 redno spremljajte portal sMind.si.