5 razlogov, zakaj morate obvezno imeti mobilno različico spletne trgovine

1574

Razvoj mobilne tehnologije pomembno spreminja vedenje potrošnikov. Po zadnjih podatkih SURS-a je v lanskem letu že skoraj polovica vseh uporabnikov interneta dostopala do spleta »on the go« prek pametnih telefonov, kar je 10 odstotnih točk več kot v 2014. Mobilci so v tem pogledu prehiteli prenosnike, saj je lani le tretjina oseb, ki do spleta dostopajo na poti (izven doma ali pisarne), za to uporabljala prenosnik ali tablico.

Vedno večja dostopnost do spleta in vsebin prek mobilnih naprav je pomemben trend, ki bo vplival na nadaljnji
razvoj e-trgovine.

Delež mobilne internetne populacije strmo narašča

Raziskovalni projekt Shopper’s Mind 2015, ki poteka v partnerski izvedbi Ceneje in raziskovalne agencije Valicon, je pokazal, da pred nakupom za iskanje informacij na spletni strani trgovca mobilni telefon ali tablico uporablja že 42 % slovenskih uporabnikov interneta. Pri tem se je potrebno zavedati, da uporaba tabličnih računalnikov upada, in tako precejšen delež pade izključno na mobilce. Podobno ugotavlja raziskava Consumer barometer, ki kaže, da več kot tretjina Slovencev uporablja pametne telefone za primerjavo izdelkov, cen in specifikacij v nakupnem procesu, skoraj toliko jih v fazi raziskovanja na telefonu išče ideje za nakup.

Zadnji spletni nakup je na mobilcu opravilo 4 % slovenskih uporabnikov interneta, s čimer se uvrščamo nad nekatere EU države, na primer Nemčijo. Delež nakupov, opravljenih prek mobilnih naprav, se sicer razlikuje med posameznimi kategorijami izdelkov in storitev, v kategoriji mobilnih telefonov in pri nakupu vstopnic na primer znaša že približno desetino.

Neizogibno dejstvo je, da izgubljate potencialne stranke, če vaša spletna stran ni prilagojena za mobilne naprave.

Rast odstotka mobilne internetne populacije beležimo tudi na ceneje.si. Februarja lani je delež uporabnikov, ki pridejo na portal prek mobilnih naprav, znašal 15, danes že več kot 20 %, kar pomeni 33-odstotno rast na letni ravni. Številka je še višja v nekaterih kategorijah izdelkov, na primer v opremi za otroke.

Še nimate mobilne različice spletne trgovine?

Preverite 5 razlogov, zakaj mora to postati vaša prioriteta številka 1:

1. Mobilni uporabniki se vedejo drugače

Informacije zahtevajo v čim krajšem času, obstajajo tudi statistike, ki kažejo, da nakupujejo bolj impulzivno.

2. Promet prek mobilcev vztrajno raste

Na mobilnih napravah je opravljena že dobra četrtina vseh globalnih spletnih iskanj in dejstvo je, da so mobilne spletne strani postale enako, če ne celo bolj pomembne kot desktop različice.

Kar 60 % mobilnih uporabnikov zapusti spletno stran, če traja več kot 3 sekunde, da se ta naloži.

3. Izboljšanje stopnje konverzije

Desktop spletne strani, prikazane v mobilnih iskalnikih, so zelo neučinkovite pri konvertiranju obiskovalcev v kupce, medtem ko so rezultati neprimerljivo boljši pri mobilnih različicah spletnih strani s kakovostnimi CTA-ji.

4. Zmanjšanje zapustne stopnje (bounce rate)

Vsebine, ki izgledajo super na desktopu, so lahko zelo težko berljive na mobilnih napravah. Če se morajo obiskovalci mučiti z nečitljivimi vsebinami in jih stalno približevati, zagotovo ne bodo vztrajali na vaši spletni strani. Posledično je lahko zapustna stopnja izjemno visoka.

5. Branding

Če ponujate kakovostno uporabniško izkušnjo na mobilcih, lažje utrdite svojo blagovno znamko na trgu. V tem primeru obstaja večja verjetnost, da se bodo uporabniki vrnili na vašo spletno stran tudi prek desktopa.

OBJAVITE ODGOVOR

Please enter your comment!
Please enter your name here