10-razlogov-za-sodelovanje-na-stl-2016

Prijave na Shopper’s Mind Spletni trgovec leta, najvidnejše tekmovanje s področja spletnega nakupovanja v Sloveniji, so možne le še do 31. oktobra. Še niste prijavili vaše spletne trgovine? Predstavljamo vam 10 razlogov, zakaj morate biti obvezno zraven!

1. Pomembno je sodelovati

Tekmovanje Spletni trgovec leta, ki letos poteka že peto leto zapored, je v tem času pridobilo velik ugled v javnosti, zato je sodelovanje za vse spletne trgovce tako rekoč obvezno. Gre za največji ecommerce dogodek v Sloveniji in na Hrvaškem, na katerem se zberejo vsi najvidnejši spletni trgovci, kar predstavlja edinstveno priložnost za mreženje.

2. Izveste, kako lahko še izboljšate spletno trgovino in prodajo

Vsak prijavljen trgovec poleg ocene zadovoljstva strank, ocene nakupne izkušnje in ocene tehnične odličnosti dobi tudi oceno optimizacije spletnega mesta. Ti podatki vam omogočajo vpogled v to, kako lahko še izboljšate spletno trgovino, zmanjšate zapuščene košarice in povečate prodajo. Odločite se lahko tudi za Celovito primerjalno analizo (Webstore Benchmark Report), s katero pridobite razširjen vpogled v vašo oceno ter primerjavo z drugimi trgovci v vaši kategoriji.

[POZOR] Prijava le do 31. 10. »

3. Pomembno je tudi zmagati 🙂

Prijavljeni trgovci se letos potegujejo za več kot 25 prestižnih ecommerce nazivov! Zmaga na tekmovanju Spletni trgovec leta poveča prepoznavnost spletne trgovine, poleg tega pa ima tudi pomembne učinke na prodajo, če zna trgovec pridobljeni naziv ustrezno izkoristiti v svoj prid.

4. Tekmujete za nagrado in 10.000 €

S sodelovanjem v tekmovanju imate v letošnjem letu prvič možnost za osvojitev vrednih nagrad, ki skupaj znašajo kar 10.000 €! Dva glavna nagrajenca bosta poleg prestižne nagrade in naziva Spletni trgovec leta prejela nagrado 1.000 oziroma 800 €, med dobitnike posebnih Shopper’s Mind nagrad bomo razdelili 4.200 €, med zmagovalce po kategorijah pa 4.000 €Več o podeljevanju nagrad lahko preberete tukaj »

5. Pretekli zmagovalci pravijo, da se splača!

Malinca, Spletni trgovec leta 2015, pravi: »Učinek tekmovanja je zagotovo večje zaupanje strank v našo spletno trgovino ter širjenje zaupanja spletne prodaje na splošno. Zmaga nam je prinesla tudi večjo medijsko prepoznavnost in s tem brezplačno promocijo.« Razkrivajo, da je ena od pomembnih prednosti tekmovanja dvig prodaje kot posledica sprememb, ki so jih v spletno trgovino vnesli na podlagi analize Spletni trgovec leta, in sicer ocenjujejo, da se je na ta račun povečala za 3 do 5 %.

6. Vsi imate možnosti za zmago

Prav vsi prijavljeni trgovci imajo enakovredne možnosti za osvojitev prestižnih nazivov, saj nagrade zajemajo več kot 25 področij:

  • manjši trgovci se lahko potegujejo za nagrado The Shopper’s Mind Web Challenger Award
  • trgovci, ki so na trgu šele od leta 2015, lahko osvojijo The Shopper’s Mind Newbie Award
  • trgovci, ki uspešno poslujejo na več trgih, tekmujejo tudi za The Shopper’s Mind Cross-border Award
  • da je tekmovanje še bolj privlačno, so prav vsi trgovci uvrščeni v izbor za nagrade po posameznih kategorijah, The Shopper’s Mind Category Awards

Spletnim trgovcem leta 2016 bomo nagrade podelili na 5. konferenci Ecommerce Day, ki bo potekala 30. 11. v Kristalni palači v Ljubljani.

7. Osvojite lahko prestižni naziv, ki uživa ugled med potrošniki in mediji

Tekmovanje je v petih letih trajanja pridobilo ugled in zaupanje med potrošniki,  ki vsako leto komaj čakajo na novico o tem, kateri so najbolj zanesljivi spletni trgovci. Na podlagi teh informacij se nato lažje odločijo za nakup. Vsako leto o tekmovanju pišejo tudi številni slovenski mediji, med njimi Delo, Dnevnik, Finance, Računalniške novice, Netokracija, Mladi podjetnik, Žurnal24 in drugi.

8. Pridobite oprijemljivo priznanje za vaše dosežke

Če osvojite nagrado STL 2016, je to veliko bolj oprijemljivo kot zgolj pohvala vodstva. Več kot 150 drugih trgovcev in ecommerce strokovnjakov vas bo videlo na zmagovalnem odru, s čimer si povečate prepoznavnost in razširite mrežo poznanstev.

9. Nagrada STL 2016 bo lepo izgledala na vaši pisarniški mizi

Če si prislužite prestižno nagrado in jo postavite na mizo v pisarno, bo lepo popestrila delovno okolje in vas ves čas spominjala na uspeh, poleg tega bodo kipec zagotovo opazile vaše stranke. Nagrada bo lepo izgledala tudi na družbenim omrežjih, sploh če z njo posnamete »selfie« 🙂

10. Dobite priložnost, da predstavite svoj primer dobre prakse

Zmagovalci tekmovanja Spletni trgovec leta 2016 dobijo edinstveno priložnost, da svoj primer dobre prakse predstavijo na konferenci Shoppers’ Mind Ecommerce Day 2017 na Hrvaškem ali v Sloveniji. Ne zamudite te priložnosti in pridobite še širšo medijsko prepoznavnost!

Prijavite se na STL 2016 še danes »