Sprememba Google SERP: Kaj pomeni za SEO?
23. februarja smo pisali o nedavni Googlovi spremembi strukture SERP ter opisali nekaj možnih posledic za organski obisk ter PPC (pay-per-click) oglaševanje.
Nekatere spletne agencije so nas obvestile, da se je na njih obrnilo kar nekaj...
Ali “izgubljate” svoj promet s HTTPS spletnih strani?
Več spletnih portalov in trgovin se v zadnjem času srečuje z izgubo sledljivosti obiska in konverzij, ki jih merijo z Google Analytics.
Vzkliki "Kaj se dogaja?", "Kam je šel naš promet?" in "Kaj je z...
Organski obisk je mrtev! Google znatno posegel v strukturo SERP
Če ste med tistimi, ki jim organski obisk po spremembah Googlovih algoritmov nikoli ni padel, žal tokrat ne boste med »srečneži«, ki jim zadnja sprememba Google SERP ne bo prišla do živega.
Po poročanju searchengineland se...
Relevantnost na preizkušnji ali kaj pomeni opuščanje Google oglasov na desni strani
V petek so se na nekaterih najpomembnejših spletnih mestih in blogih s področja digitalnega marketinga pojavili članki o odločitvi Googla, da bo na globalni ravni umaknil oglase na desni strani iskalnih rezultatov. Žal v času...
7. EVROPSKA E-COMMERCE KONFERENCA: V EU obstajajo kompleksni procesi, ki omejujejo potencial spletne trgovine
29. januarja 2016 smo v Bruslju obiskali 7. evropsko konferenco, namenjeno tematikam, novostim, izzivom ter priložnostim e-commerca, predvsem znotraj članic EU. Geoblokiranje, varstvo podatkov ter cross-border logistika so trenutno izredno vroče tematike na področju spletne trgovine.
Skupaj s...
Platforma za spletno reševanje sporov za slovenske spletne trgovce še ne deluje!
V zadnjem času smo veliko pisali o prihajajoči evropski platformi za spletno reševanje čezmejnih sporov med potrošniki in ponudniki na področju spletne prodaje ali storitev. Platforma je sicer že dostopna od 15. februarja, a...
Dobrodošli na Shopper’s Mind – sMind!
sMind zapolnjuje vrzel v znanju, ki nas ločuje od uspešne prihodnosti
Nedvomno se je poslovanje v zadnjih desetih letih mnogo bolj spremenilo kot v predhodnih stotih. Izjemen razvoj in penetracija uporabniške tehnologije ter spleta povzročata...
Darko Dujič: Ob transparentnosti cen se je končno začel konkurenčni boj necenovnih dejavnikov
Intervju z mag. Darkom Dujičem, izvršnim direktorjem Ceneje d.o.o.
Kako se kupec vede na spletu danes in kako se je pred 20 leti?
Pred nastankom spletnih trgovin smo imeli relativno omejen dostop do informacij, ki so...
Stefan Jørgensen: Internacionalizacija zaznamuje spletni trg
Stefan Jørgensen je ustanovitelj in direktor izjemno uspešnega globalnega start-upa Itembase.com, ki deluje na področju e-commerca in podpornih storitev. Sebe nekoliko šaljivo poimenuje »danski viking«. Sicer res prihaja iz Danske, male države, podobne Sloveniji,...
Ali veste, da lahko z 2016 spore s potrošniki rešujete hitreje in ceneje?
14. novembra lani je v veljavo stopil nov zakon, ki vam omogoča bistveno lažje reševanje potrošniških sporov, hkrati pa nalaga tudi nekatere obveznosti. Zakon o izvensodnem reševanju potrošniških sporov (ZIsRPS) širši pojem alternativnega reševanja sporov...