Večkanalne Salesforce rešitve za trgovce

Eden izmed najpomembnejših dejavnikov, ki vplivajo na poslovni uspeh v današnjem hiper-povezanem svetu, je enotna izkušnja stranke pri vsaki interakciji s podjetjem in izdelki (angl. Customer Experience). Salesforce je vodilna globalna platforma, ki vam omogoča enostavno in hitro večkanalno (angl. Omni-channel) podporo pri povezovanju z vašimi strankami, partnerji in zaposlenimi.

ZAKAJ OMNI-CHANNEL TRGOVCI ZMAGUJEJO

Pričakovanja kupcev pri komuniciranju s podjetji se izrazito spreminjajo. 80 % kupcev poišče informacije o izdelku ali storitvi še preden fizično stopijo v trgovino. Danes so tako kupci tisti, ki določajo kdaj, preko katerega kanala in kako bodo komunicirali s podjetjem, trgovci pa se morajo konstantno prilagajati in jim na vsakem koraku in kanalu nuditi ustrezne personalizirane vsebine.

42 % kupcev si želi, da bi bil trgovec v trgovini seznanjen z njihovim brskanjem po digitalnih kanalih trgovca in jim tako nudil bolj personalizirano storitev.” (Salesforce.com)

Takšna hiperpovezljivost za trgovce predstavlja kompleksnost, ki je z zastarelimi in decentraliziranimi sistemi težko obvladljiva. Prehod na enotno platformo, ki omogoča 360-stopinjski omni-channel pogled na stranko, je zato ključen za dobro razumevanje stranke in dober Customer Experience.

Salesforce Marketing Cloud: Pregled poti stranke (angl. Customer Journey) po različnih digitalnih kanalih trgovca

ENOTNA PLATFORMA ZA POVEZOVANJE S STRANKAMI

Trgovci, ki imajo celosten 360-stopinjski pogled na stranko, lahko svojim kupcem nudijo personalizirano izkušnjo, kot jo le-ti pričakujejo. Informacije o vsakemu nakupu, reklamaciji, obisku spletne strani in aktivnostih na družbenih kanalih agentom omogočajo hitro in učinkovito pomoč, ne glede na prodajni kanal.

Salesforce Service Cloud: Kontaktni center za enotno podporo stranke ne glede na kontaktni kanal (SMS, telefon, e-pošta, Facebook Messenger, itd.)

Salesforce “Customer Success” platforma pomaga pri povezovanju s strankami, partnerji in lastnimi zaposlenimi na popolnoma nove načine. S sodobnim, večkanalnim kontaktnim centrom Salesforce Service Cloud in personaliziranim marketinškim centrom Salesforce Marketing Cloud nudi vsa orodja za digitalizacijo vseh poslovnih procesov v podjetju. Platforma je prilagojena sodobnim poslovnim trendom in se osredotoča na mobilnost, večkanalnost in razširljivost.

Več: Salesforce.com

Kontakt

Agilcon, d.o.o.
Bravničarjeva ulica 13, 1000 Ljubljana, Slovenija
Telefon: +386 59 015 373
E-pošta: sales@agilcon.si

Salesforce Service Cloud

Vodilna globalna rešitev za kontaktne centre, ki nudi večkanalno podporo pri povezovanju z vašimi strankami, partnerji in zaposlenimi. S pomočjo pametne konzole, podpore mobilnosti, integracije s telefonijo, celostnega 360-stopinjskega pogleda in podpore vsem kanalom agentom omogoča hitro in enostavno interakcijo s strankami v vsakem koraku nakupnega procesa.
Več o Salesforce Service Cloud »

Salesforce Marketing Cloud

Marketinški “komandni” center Salesforce Marketing Cloud podjetjem omogoča spremljanje in analizo vseh interakcij s potencialno stranko, od prvega stika z blagovno znamko, vse do trenutka, ko se identificira, ali še bolje, postane dejanska stranka. Umetna inteligenca in marketinška avtomatizacija strankam v vsakem trenutku nudita personalizirane vsebine glede na njihove specifične potrebe.
Več o Salesforce Marketing Cloud »

Povezane vsebine