Stefan Jørgensen: predstavitev predavatelja

1260

Stefan Jørgensen je ustanovitelj in direktor izjemno uspešnega globalnega start-upa Itembase.com, ki deluje na področju e-commerca in podpornih storitev. Sebe nekoliko šaljivo poimenuje »danski viking« – sicer res prihaja iz Danske, male države, podobne Sloveniji, a vikinštvo je pravzaprav prispodoba za to, kako uspešno vse od začetka podjetje osvaja svet e-commerca.

Jørgensen je Itembase.com zasnoval, ker je opazil, da je danes po-nakupna faza (tako pri spletnem nakupovanju kot tudi v tradicionalnih kanalih) zelo nestrukturirana in kaotična. Če pogledamo današnjega potrošnika, ta veliko nakupuje, a je pri tem zelo neorganiziran – ne shranjuje računov in ne ve, kaj dejansko vse leži po njegovem stanovanju in kakšno vrednost imajo te stvari. Ugotovil je, da na tem mestu obstaja ogromno manevrskega prostora za izboljšanje načina, kako potrošnik interaktira s kupljenimi produkti. In to veliko brezno na področju e-commerca mu je ponudilo izziv, da poišče rešitev, pri čemer je združil vse svoje izkušnje iz preteklih podjetij.

Itembase.com v osnovi počne naslednje: poskrbijo za pregleden seznam vseh nakupov in shranjevanje vseh pomembnih podatkov glede nakupa. To pomeni, da ima potrošnik v vsakem trenutku dostop do informaci, ki jih potrebuje – računov, navodil, garancij, podatkov o denarni vrednosti produktov, ki je pomemben podatek, če ga želi prodati. S pomočjo Itembase.com je omogočen tudi avtomatiziran postopek prodaje, npr. preko eBaya, da uporabniku dejansko ni potrebno vseh podatkov vnašati ročno. Vsi ti podatki se v Itembase račun shranijo avtomatsko – potrošniku praktično ni treba narediti nič!

Gre torej za odlično rešitev za trgovce v vseh možnih kanalih, saj prek orodij, ki jih ponuja Itembase.com, strankam zagotavljajo boljšo podporo in boljšo nakupno izkušnjo. Dejstvo je, da e-commerce predstavlja zelo tekmovalen trg, in če hočejo trgovci uspešno konkurirati, potrebujejo dobre podatke in se morajo na trgu vesti inteligentno. Itembase.com ima ta »big data« in s podatki pomagajo trgovcem in upraviteljem znamk prodati več ter poslovati uspešno.

OBJAVITE ODGOVOR

Please enter your comment!
Please enter your name here