Kaj, kdaj in kolikokrat kot spletni trgovec objavljati na Instagramu?

1515

Če ste prebrali članek o tem, kako lahko spletni trgovci izkoristite Instagram in kako pripravite dober profil, potem to družbeno omrežje že poznate. Postavili ste si cilje in ustvarili profil, ki bo pritegnil vaše potencialne sledilce oz. stranke.

V tem članku vas bom opremila s kupom dobrih praks, ki bodo odgovorile na vaša vprašanja, kako, kaj, kdaj in kolikokrat objavljati na Instagramu.

Kdaj objavljati na Instagramu?

Ko govorimo o družbenih omrežjih, tudi o Instagramu, velja pravilo, ki ga morate zares upoštevati: objavljanje slik mora biti redno. Če boste objavljali enkrat na dva tedna, bo število sledilcev raslo po polžje počasi, odziv pa bo praktično ničen.

Objavite vsaj eno objavo na dva dni, najbolje zjutraj ali zvečer.

Najboljši nasvet za čas objavljanja je testiranje: objavite fotografije ob različnih urah in dneh (ne pozabite na vikend), da ugotovite, kdaj so vaši sledilci najbolj odzivni.

6 praktičnih nasvetov za komunikacijo na Instagramu

  • zelo lepe fotografije – Instagram je družbeno omrežje z izrazitim poudarkom na estetiki. Uporabniki radi gledamo lepe fotografije, zato ne razočarajte z meglenimi fotografijami brez občutka za kompozicijo in svetlobo.
  • enoten stil – Vse fotografije naj bodo v enotnem stilu. Lahko so vse svetle, lahko imajo vse močne barve; v pomoč vam bo, če boste pri urejanju slik vedno uporabili isto mobilno aplikacijo in filtre.

  • jezik besedila – Mnogo uporabnikov komunicira v angleškem jeziku, čeprav so sledilci tudi domači uporabniki Instagrama. Razlog za to je tudi v hashtagih (#), ki jih dodajamo k besedilu.
  • hashtagi – Oznake #, ki jim v slovenščini pravimo tudi ključniki ali lojtre, so oznake, ki so obvezen del vsake objave. Z njimi označimo fotografijo, da jo lahko uporabniki najdejo prek te ključne besede. Uporabite pogosto uporabljene hashtage (npr. #tbt, #motivation, #digital), izogibajte pa se takšnim, ki se uporabljajo zgolj zaradi pridobivanja novih sledilcev (#like4like, #instagood, #followme ipd.).
  • emoticoni oz. smajliji – 🙂 in podobni znaki so zelo priljubljeni na Instagramu. Uporabljajte jih v vsaki objavi, saj te prikupne sličice povedo več kot besede, imajo pa tudi veliko moč, da vzpostavijo prijateljsko komunikacijo med vami in sledilci. Poiščite jih tukaj »
  • linki v objavah – Dobro znana slaba stran Instagrama je ta, da v objave ne moremo dodajati povezav, saj je edini prostor za link opis profila. Če želite v objavo dodati povezavo, v besedilo pripnite svoje uporabniško ime (npr. @mancakorelc).


Kakšne vsebine objavljati kot podjetje?

Preden vas zamika objaviti prodajno vsebino, naj ponovno spomnim, da govorimo o družbenem omrežju, ki je prvenstveno namenjeno komunikaciji in ne prodaji.

  • objavite slike iz pisarne – na družbenih omrežjih zelo dobro delujejo obrazi, saj z njimi vzpostavimo odnos, tako vas sledilci spoznajo in vam zaupajo. Objavite slike s sestankov, skupne malice, teambuildingov in podobno – dovolite, da vstopijo v vaš svet.

Namig: izogibajte se kupljenim slikam obrazov z raznih virov fotografij, saj so umetni, vi pa niste.

  • posnemite video – Video je zelo priljubljena oblika vsebine na Instagramu. Bodite kratki, jedrnati in ustvarjalni ter pripovedujte zgodbe.
  • zanimivi načini uporabe vaših izdelkov – Uporabniki imamo radi zanimive in uporabne vsebine. Če prodajate izdelke, lahko Instagram izkoristite za objavo zanimivih in zabavnih načinov uporabe vaših izdelkov.
  • uporabite fotografije sledilcev – User-Generated Content ali vsebina, ki jo ustvarijo uporabniki Instagrama, je izvrsten način za povezovanje z vašimi sledilci, obenem pa poskrbi, da ne ostanete brez vsebin za objavo. Pri izbiri teh fotografij upoštevajte stil vaših fotografij, da bodo lepo dopolnile vaš feed.

Še topel nasvet za na konec: spodbujajte odziv in bodite odzivni (ang. engagement)!

Naj pojasnim na primeru. Pred nekaj tedni sem naredila manjši insta-test. Pri večji spletni trgovini sem naročila svoj najljubši parfum in ko je paket prišel domov (to je tisti najlepši del spletnega nakupovanja), sem ga vesela odprla, fotografirala stekleničko, objavila na Instagram story (o tej obliki vsebine bom tudi še pisala) in označila (ang. tagala) spletno trgovino. Kaj se je zgodilo? Nič. Z njihove strani ni bilo nobenega odziva.

Zakaj je to tako narobe? To je podobna situacija, kot če bi dve osebi srečali na cesti in bi prva rekla: »Živjo, kako si?«, druga pa bi mrtvo hladno v tišini odkorakala mimo …

Družbena omrežja, tudi Instagram, so namenjena pogovorom, ki gredo v obe smeri. Ko se mu pridružite, bodite aktivni, odgovarjajte, se zahvalite, komentirajte, všečkajte in bodite komunikativni.

Vas zanima več?

Preberite tudi:

OBJAVITE ODGOVOR

Please enter your comment!
Please enter your name here